ötszázhatvanhetedik

2012.06.18. 19:03

hány pont jár a szánalmassági skálán azért, amikor az ember napját csak az dobja fel, hogy a terhességi tesztje negatív lett?

én nem tudom hogyan kerültem megint oda, ahol vagyok... pontosabban tudom, csak azt nem tudom miért nem vagyok képes kivakarni magam belőle. minden alkalommal, amikor azt hiszem, hogy most már kicsit jobban vagyok, történik valami, vagy eszembe jut valami, amitől visszakerülök ugyanoda. és mindamellett, hogy pocsékul érzem magam még türelmetlen, kedvetlen, fáradékony és ki tudja még mi vagyok. idegesítenek a vendégek, a családom, minden. és nem akarok ilyen lenni, de nem megy másképp. semmi mást nem akarok, csak aludni, aludni addig, amíg jobb nem lesz, és arra felkelni, hogy már nincs bennem az a maró fájdalom, az a rengeteg kérdés, az a borzasztó nagy szomorúság és csalódottság. arra, hogy újra szépnek tudom látni a világot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr654596578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.06.19. 11:20:33

az nem lehet hogy túl sokat dolgozol? :O
tényleg koccinthatnánk már.:)
én tele vagyok optimizmussal + pozitív energiákkal, szívesen adok belőle :))

hajdú 2012.06.19. 14:13:08

Igen, a világ szép, te meg ne hagyd el magad, nincs rá okod. Kelj fel és járj!
Hamarosan fesztiválozunk, ott gatyába leszel rázva, oks?

Rebelde 2012.06.20. 10:47:56

hát adott esetben szerintem nagyon is jó hír a neg. terhességi teszt, ezen ne rugózz, örülj neki és annak, hogy egészséges vagy meg szép meg minden és ne hagyd, hogy érdemtelen fickók lehúzzanak, már ha ez a helyzet:))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.06.25. 17:14:50

keri, jövő héten megyek versenyre macedóniába, de ha hazajöttem mindenképp!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.06.25. 17:15:25

ja és persze, hogy pasi ügy, de jelentem egészen szépen alakulok :)
süti beállítások módosítása