első

2008.02.18. 22:11

sajnos mivel egyelőre teljesen hülye vagyok a "netes felületekhez" vagy mikhez, ezért ez az oldal is kissé kezdetleges lesz egy darabig. fogalmam sincs hogyan kell egy ilyen blogot kezelni, de igyekszem beletanulni, ígérem...

hogy miért indítom? mert ki szeretném próbálni. mert le szeretném írni a gondolataimat, és kézzel már nem megy. :) mert meg szeretném osztani ezeket másokkal, hogy néha helyre tudjanak tenni, hogy néha változtassanak a gondolkodásomon, hogy néha meghallgassanak...

igen, nagy hibám (vagy nem), hogy nem igazán szeretem a nagybetűket, ezt nézzétek el nekem. akkor vágjunk bele! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr64344930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monday 2008.12.24. 11:58:57

mindent bele!

:)

én például a felkiáltó- és kérdőjeleket nem szeretem.
süti beállítások módosítása