hatvannegyedik

2008.05.04. 10:01

(foo fighters - the pretender)

 

erre keltem ma. itt ugrálok a lakásban fél órája erre a számra :D

ja, nem volt ám repülés tegnap. a nagyeged hegy pont soksok zivatarcella között csücsült, amik bármikor összeállhattak. kétszer el is kapott minket az eső széle, egyébként meg csak ültünk a hegyen, ötpercenként elmondtam, hogy az időjárás monnyonle, olvastam,

néztem a sok ügyes versenyző ernyőjét (éppen nemzeti bajnokság volt/van ottan éppen), aztán meguntuk és hazajöttünk. jól kezdődik a szezon. brühühü. :(

na de azért én inkább nem szomorkodom, hanem ugrálok tovább. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr25453024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása