száznegyedik

2008.06.07. 10:54

még szerencse, hogy tegnap megint sikerült eláznom, már úgy hiányzott, nem is tudom mi lett volna velem, ha nem... megadta azért a módját az eső, az éjszakaitól kb. negyed órás a hazaút, nekem sikerült az első 5 méteren olyan szinten elázni, mint még soha az életben. a cipőmben akkor is kacsaúsztató lett volna mire hazaérek, ha nem gázolok bele egy pocsolyába nyakig, ugyanis semmit nem láttam, mert a szemüvegem is csurom vizes volt és biztos ami biztos még a szemembe is belefolyt az összes víz a fejemről. lehet, hogy még vicces is lett volna, ha éppen nem azzal küzdöttem volna egész este, hogy legyen valami hangom. így most pl. egyáltalán nincs. semmi. elvitte a cica. apa felhívott reggel, kérdezte miért suttogok, mondtam, hogy azért mert most ehhez van kedvem bakker.

egyébként meg most ilyen éneklős nénis széria van és párizsba akarok menni! ha jól értem ez a néni úgyis eljön onnan, akkor én pont beférek a helyére. :D

(a kép nagyon szar, de csak ezt találtam, ami nem teljesen halk, és amin végig megvan a zene. viszont 3.28tól normális lesz a kép :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr27507966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása