százötvenharmadik

2008.07.25. 15:55

az eső monnyonle! most! nem hoztam esernyőt...

 

ápdét: minden kívánságom így teljesüljön. leírtam, elmentettem, erre elállt az eső. esküszöm így volt. varázsló vagyok. vagy csak szaffy végre dolgozott kicsit. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr68585446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.07.25. 17:05:54

nálam most már mindig van, de már nagyon elegem van ebből a pocsék időből, szerda óta már náthás is vagyok :(
úgyhogy monnyonle!!!! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.25. 19:02:04

nyáron náthásnak lenni nem sikeres dolog. legjobb orvosság egy fincsi limcsi péntek este a parázsban! (na jó, tudok azért ennél jobbat is...)
süti beállítások módosítása