százhatvankettedik

2008.08.03. 14:26

átköltöztünk. mindenki jól van. még életemben nem sikerült ilyen gyorsan kipakolnom. most konyhát takarítunk.

 

ápdét: dobozok kipakolva. konyha fele kitakarítva. mobilnet beizzítva. szoba berendezve. virágok átültetve. macskák leszoktatása folyamatban a virágládákon mászkálásról (hetedik emelet...) és a virágkitúrásról. hullajuli vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr98598456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.08.03. 16:31:47

Éljen-éljen, és gratula! :) A sarkokat megszámoltad? Mit szóltak a költözéshez a macsekok? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.03. 18:03:11

juj a sarkokat elfelejtettem... :(

macsekok még kicsit sokkban (alszanak egész nap, bár lehet, hogy csak a meleg miatt :), de egyben. :)

Rebelde 2008.08.04. 11:00:03

Gratula:)
Egyébként mindig úgy van, hogy az előző lakó egy koszfészek volt?mert eddig szinte mindig ilyen helyre költöztem/tünk.
MI elköltözéskor mindig átsikáltuk a lakást.
Nektek milyen tapasztalataitok vannak?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.04. 11:08:18

nekem ez az első albérletem, ahol ilyen dzsuva fogadott. tapasztalat pedig van bőven, ez volt a 10. költözésem... :S de most nem nagyon tudom eldönteni, hogy nekem volt mázlim vagy te nyúltál bele mindig a közepébe...
süti beállítások módosítása