százkilencvenhatodik

2008.09.10. 09:39

tök hülyeségeket álmodok mostanában. pár napja azt álmodtam, hogy valami arab pasas minden ok nélkül megölte anyát és a tesómat egy nagy karddal. tegnap éjjel pedig azt, hogy egy másik pasas elcsalt egy helyre, egy nagy üvegépületbe, ahol ott volt ő meg egy csomó csaj, és bezártak. néha lekapcsolták a villanyt és hiába volt üvegépület, tök sötét volt és féltem. aztán felkapcsolták, igazából nem csináltak velem semmit, de nem mehettem ki, viszont láttam, hogy mi van az épületen kívül. ott volt pl. a pasim, aki úgy nézett ki, mint a leonárdó dikáprió (sose volt az esetem, de ha ez jár...) és ő se tudott semmit csinálni, de aztán végül kiszöktem.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr86656785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.09.10. 10:06:46

nem néztél túl sok akciófilmet mostanában? :)) olyat amiben az al-kaida is benne van..

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.10. 12:55:42

hát nem igazán, kedves aranyos vadlibás filmet néztem csak, abban nem volt se al-kaida se leonardo dicaprio. :)))

szerinted 2008.09.10. 12:57:52

Öhm! Szerintem nem kéne annyi kockacukrot enned lefekvés előtt, és akkor nyugodtabban aludnál! :P

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.10. 15:38:56

nem is tartunk otthon kockacukrot :PPP
süti beállítások módosítása