kétszáznyolcvankettedik

2009.01.09. 12:59

na nesztek pataknyál. :)

 

már amikor először megláttam, elkezdődött valami. csak valami kicsi kopogás ott belül. eszembe se jutott, hogy bármit is tennem kéne érte. aztán beszélgettünk. akkor a kopogásból már dörömbölés lett. és küzdenem kellett magammal, hogy ne tegyek érte. megtiltottam magamnak. összetörték a szívét, az enyémet is, nincs itt az ideje, és esélytelen is. hogy ő, engem? őrültség.

és küzdöttem magammal, és folytom megszegtem a saját magamnak felállított szabályokat, és rossz voltam. sarokba állítottam magam meg kukoricára térdepeltem, de nem segített. még szappannal is kimostam a számat. aztán moziba hívott. derült égből a villámcsapás. úgy mentem el, mint akinek az élete múlik azon az estén, és mégis megfogadtam, hogy nyugodt maradok és elbűvölöm, leveszem a lábáról, elcsavarom a fejét. hát ez már a mozi előtti várakozással megdőlt, azt hittem bedilizek, úgy izgultam. aztán hajnalig beszélgettünk, megszűnt a világ körülöttem, körülöttünk, és majd' belepusztultam, hogy haza kell engednem.

később megbeszéltük, hogy ez randi volt-e, pedig szerintem mindketten nagyon jól tudtuk, de legalábbis reméltük, hogy az volt. az volt. követte még három. elraboltam esztergomba, sétáltunk a kihalt városban, moziban voltunk, betlehemest hallgatott velem és meglepiből cévitamint hozott, amikor beteg voltam. menthetetlen voltam. elbűvölt, levett a lábamról és elcsavarta a fejem. egymás után, szép sorban. a dörömbölésből robaj lett.

az első érintés, az első ölelés, az első csók olyan volt, mint egész életünkben az első. mintha mindig mindenkiben a másikat kerestük volna. hihetetlen, döbbenetes és furcsa élmény vele minden pillanat. egy vulkán van bennem, ami még mindig kitörni készül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr88867253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_42 2009.01.09. 13:43:53

ez nem is nyálas. én szeretem ezt a sztorit :)
örülök nektek :) veletek örülök. de ezt tudjátok :)

kerikak 2009.01.09. 14:25:24

juj dejó :)
de tényleg kimostad szappannal a szád?? :D

kerikak 2009.01.09. 14:26:29

ja és ha gargoyle lennék még azt is írnám: iwiw link? :DDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.09. 14:42:53

keri
dehogy mostam, sőt még kukoricára se térdepeltem, nincs is itthon kukoricám. egy hazudós vagyok, tudom. :D

iwiw link, lol :DDD

milena 2009.01.09. 14:59:29

Ó.

Szerencsés, aki ezt egynél többször is át tudja élni...

Vagyis: szerencsések vagytok!! :)

szerinted 2009.01.09. 15:19:13

"Ha Én lennék a szerelmed!..." :P
kockacukor :)))))))))))

monday 2009.01.09. 16:57:52

azt nem írtad, hogy minden randi után úgy ment haza, hogy magában azt mondta: "na, biztos nem akar többet látni."

:)

OpenWolf! 2009.01.09. 18:06:00

Ilyet még nem láttam tőled, de tetszett.:)
Örülök naon, szokás ilyenkor boldogságot kívánni?:D

kiraaaaa 2009.01.10. 14:08:40

Nocsak, nocsak...akkor itt a magyarázat:)
Hosszú életet:))nektek

Kisördög:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.01.11. 22:55:44

Hm, téli séta Esztergomban... Bennem nosztalgikus érzések ébredtek. :)

kisvi 2009.01.12. 11:10:04

Hm, szééép :)

Óh, emlékszem erre az érzésre. Jó rég volt :))

kerikak 2009.01.12. 14:28:13

kisvi, miért mennyi voltál mikor megismerkedtetek, tizenkettő?? :DD

kisvi 2009.01.13. 11:17:02

Keri
Az előző barátommal volt ez még :)
süti beállítások módosítása