kétszázkilencvenkilencedik

2009.02.05. 12:30

na ilyen éjszakám sem volt még soha, ha jól emlékszem... hajnali kettő körül úgy döntöttünk hajdúval, hogy befejezzük a távcsevejt és elmegyünk báránykákat számolgatni. nem tudom ő hogy volt vele, de nekem tényleg számolgatás lett belőle. először hajnali 3.34-kor néztem rá az órára. sosem szoktam ha nem tudok aludni, egyrészt mert amúgy is egy-másfél óra szokott lenni, mire el tudok aludni (ez az utóbbi cirka egy hónapban szerencsére már nincs így) és ha megnézem, akkor csak mégjobban frusztrál, hogy már ennyi ideje forgolódom és már csak ennyi időm maradt, és csak tovább forgolódom... próbáltam én mindent, próbáltam kikapcsolni az agyam, néha úgy is éreztem, hogy most már mindjárt elalszom, de végül nem. 4.41-kor már minden bajom volt, melegem volt, fáztam, nyomott a párna, fájt a hasam, sehogy se volt kényelmes. arra gondoltam, akkor inkább nem alszom. ha nem vagyok álmos, akkor nem vagyok. DE AZ VOLTAM!!! 6.04-kor eszembe jutott, hogy monday mostanában fog felkelni. ez az utolsó amire emlékszem. aztán 8.24-kor kinyílt a szemem.

ha azt vesszük, hogy rögtön 6.05-kor elaludtam, akkor aludtam cirka két és fél órát. most nem vagyok fáradt, csak fáj a hátam. és azt álmodtam, hogy kisviékhez mentünk vendégségbe, nagyon furcsán berendezett lakásuk volt, ami tele volt nagyon furcsa és ugyanakkor nagyon egyedi és ötletes cuccal. például a fürdőszobában ilyen hetvenes évekbeli világoskék műanyag fordászszékek voltak a tükör előtt. és kisvinek olyan kontaktlencséje volt, ami kis állatfigurás volt és mágneses, ami föld mágneses terére reagálva nem esik ki a szemből! :))) lehet, hogy álmomban feltaláltam valamit??? :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr84924226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.02.05. 13:59:19

hm, a társaságból mással még nem, de kisvivel már én is álmodtam egyszer :) körbe kéne kérdezni, lehet mindenki kisvivel álmodik :DDD

hebron, ma éjjel nagyon jól fogsz aludni :)

dex.ion 2009.02.05. 14:40:09

én még sosem álmodtam kisvivel. meg senkivel. nem is vagyok a társaságban, persze.

kisvi 2009.02.05. 15:27:45

áááá :))
mondjuk még mindig jobb, mintha azt álmodtad volna, hogy fenyegetlek egy macskával :))

hajdú 2009.02.05. 23:42:45

Nem vetted elő a számológépet, az lehetett a baj! :)

Én még elkezdtem olvasni egy könyvet, aztán öt percen belül aludtam... Ezt javaslom amúgy neked is, ha fáradt vagy, csak olvass, hamar bealszol!

Rebelde 2009.02.06. 12:57:51

de jó, hogy nincs otthon netem, lehet én se tudnék aludni tőle:))

hajdú 2009.02.06. 19:17:08

@Rebelde:
Van benne igazság! Igaz sosem voltam korán fekvős, de netezéssel mindig el tudom ütni az időm. Bár most már aligha bírnám ki nélküle...
süti beállítások módosítása