háromszázötödik

2009.02.13. 21:59

ma valami eszméletlen dolog történt velem. de kezdjük az elején. ma is erős szél volt, de azért felmentünk a hegyre, mégiscsak utolsó nap, hátha összejön végre valami nagyobbacska repülés is. nem jött. de azért ücsörögtünk pár órát a starthelyen, végül is nem volt különösebben más dolgunk úgyse, a nap sütött, a kilátás csodaszép, hova rohanjunk. a nagy napsütésben elszunyókáltam, és amíg szundítottam, a vállamra szállt egy kismadár. egy kis vörösbegy. arra keltem, hogy mindenki engem néz és sugdolózik, nehogy elrepüljön a madárka. óvatosan keltem, mintha tudtam volna álmomban is, hogy ott ücsörög és nézelődik a vállamon. én nem láttam, csak később fotón, de fantasztikus pillanat volt...

aztán óvatosan meg akartam nézni, ez már nem tetszett neki és elrepült. de később visszajött, ott ugrált a lábamnál, mintha beidomítottam volna. amikor gyalogoltam vissza az autókhoz, akkor is ott röpdösött körülöttem, láttam néha. mintha követett volna. lehet, hogy hazáig fog? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr35941787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.02.13. 23:08:13

Kettőből legalább egy reméljük hazajön ;)

szerinted 2009.02.14. 08:26:56

:))) vörösbegy - vörös haj, csak azt hitte te vagy a "nagytestvér" :)))))))))))))))
kockacukor

dex.ion 2009.02.14. 10:18:56

vörös haj, repkedés - nem csoda h rokonnak nézett

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.02.17. 07:49:31

de egy rugóra jár az agyatok! :)

OpenWolf! 2009.02.17. 20:38:35

Akkor most te lettél a vörös begyes lány?:D
Kicsit olyan mágikusrealizmus-érzésem van:) majdnem sárga pillangók ;)
süti beállítások módosítása