háromszáztizenötödik

2009.03.22. 15:49

végigaludtam az egész délelőttöt. többször felébredtem, és mindig rosszul éreztem magam, hogy fel kéne már kelni, de egyszerűen folyton visszaaludtam. pedig előző este nem volt buli, nem voltam sehol, csak szentendrén, ott meg nyugi volt. azt hiszem még éjfél előtt el is aludtam. egyszerűen csak fáradt vagyok. mert folyton csak a rohangászás van, ide is azért írok olyan ritkán, mert nincs időm rá. sosincs nyugi. nem tudok rendesen tanulni a spanyolra, a hollandra, elhatároztam, hogy egyik nap ezzel fogok foglalkozni, másik nap azzal. vasárnap van, holnap spanyol, és még elő se vettem. munkahelyen lenne rá idő, de ott mégsem kaphatom elő a szótárat meg a tankönyvet, az hogy nézne már ki.

és folyton fáradt vagyok. reggelente a metrón most már rendszeresen elalszom. korábban metrón képtelen voltam. munkahelyen simán lefejelném a billentyűzetet. otthon egyik nap ülve aludtam el, olvasás közben. hullahoppkarikák vannak a szemem alatt. ha nem tudnám, hogy hamarosan vége ennek a cigányéletnek, valszeg bediliznék.

19-27

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr841018192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.03.23. 20:25:51

Csak nyugi, lazíts, pihend ki magad!
Bedilizésről szó sem lehet! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.24. 08:44:01

jó, de mikor?

na majd szlovéniában két repülés között alszom nagyokat! :)

kerikak 2009.03.24. 10:48:25

foglalkozhatsz a két nyelvvel a mh-en is :) tedd mp3-ra az anyagot (ha van) és hallgasd a melóhelyen, majd azt hiszik zene :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.24. 10:54:20

sajnos ilyet én nem tudok. egész nap csörög a telefon, én veszem fel, ügyfelek jönnek, nem hiszem, hogy jó szemmel néznék, ha elkezdenék mp3-at hallgatni...

kerikak 2009.03.24. 16:06:02

@_hebron_: ó ezt nem tudtam, elnézést valamiért azt gondoltam nincs sok munkád

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.24. 16:08:45

sok munkám nincs, csak én vagyok "előtérben". őszintén szólva lövésem sincs miért én veszem fel a telefonokat, mert sosem engem keresnek. :)
süti beállítások módosítása