háromszáznegyvennyolcadik

2009.07.09. 22:18

ez a nap egy őrület volt. persze csak a szokásos formában. kizártam magam a lakásból, semmi különös. én már meg sem lepődtem. igaz, hogy egy csomó dolgom lett volna délután, de mezítláb furcsa lett volna bármit intézni, főleg, hogy minden, ami kellett volna, bent maradt a lakásban.

úgy történt a zesemény, hogy kivittem egy kartondobozt a folyosóra. nagy volt a szél, erkélyajtó-, ablak nyitva. még meg is fordult a fejemben, mielőtt kiléptem, hogy vinni kéne magammal a kulcsot, hátha a huzat becsapja az ajtót... hát a huzat be is csapta. én meg ott álltam végtelen nyugalommal az ajtó előtt, zokniban.

először a gondnokhoz mentem át, neki megvan a tulaj srác száma, nála meg a pótkulcs. hívtuk, de nem vette fel. akkor átcsattogtam a mindenesbácsihoz, de nem volt otthon. jobb ötlet híján átmentem mezítláb hugihoz, és nála csöveztem egész déltuán. tőle elértem a srácot, de csak később tudta elhozni a kulcsot, úgyhogy apa elment érte. persze mivel a saját kulcsom benne volt a zárban, ezért nem mentünk vele semmire...

úgyhogy tovább csöveztem apánál az irodában, amíg ők közgyűltek, (kaptam kölcsön cipőt) és közben vártuk vidékről hazaérkezni egy siklóernyős barátunkat, aki mellesleg mászik. a terv az volt, hogy a fölöttünk lévő erkélyről lekötelezik az enyémre, mivel az erkélyajtó nyitva, és beenged belülről. ez is történt, csak már sötétben, úgy fél órája. :)

a fölöttem lakó meg se lepődött, ő pár napja ugyanígy kizárta magát, csak őt a zárat szedték szét. és igaz, hogy a mai napom totál elúszott, de legalább megismertem a felső szomszédomat. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr181237319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2009.07.09. 22:26:02

:DDD
Bocs, de ez annyira aranyosan tipikus :DD
Te kis I.K. :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.09. 22:27:50

hu de gyors vagy. :)

igen, én is erre gondoltam ott az ajtó előtt úgy délután egy körül. hogy i.k. :)

mitro 2009.07.09. 22:30:51

@_hebron_: A gyorsaság most csak véletlen, most értem haza:)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.07.10. 00:15:29

:D
Ki korán ér haza, friss hebronposzt lel. :)
Most elgondolkodom az I.K. megfejtésén... Alszom rá egyet. :)

szerinted 2009.07.10. 07:06:45

Azért ma vegyél fel cipőt mielőtt bármit csinálsz! :P

kerikak 2009.07.10. 09:26:20

hehe :DD

mi az az I.K. vagy ez szigorúan bizalmas? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.11. 23:00:56

ik = imádnivaló katasztrófa :)
süti beállítások módosítása