háromszázötvenegyedik

2009.07.12. 23:18

szombaton majdnem lett névnapi repülés, illetve volt is, csak nem olyan, amilyet terveztünk. a terv egy szép dunakeszi-dunakanyar-dunakeszi kör volt, csak erős volt a szél egész nap, még estefelé is. mindenesetre megpróbálkoztunk egy felszállással, de nem tetszett se nekem, se apának, úgyhogy fehéredő ujjakkal leszálltunk egy kvázi iskolakör után. már a hangár előtt jártunk, amikor észrevettem, hogy még a lábujjaimmal is kapaszkodom. :)

ja, és van új dolgozó, holnap kezdek, izgulás-izgulás! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr891242658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.07.13. 16:33:20

Szombaton vendégségben voltam a Jablonka úton (hátunk mögött a Testvérhegy) és Ili mesélte, hogy a múltkor valaki kicsit elszámolta magát és a kertjében szállt le. Még jó, hogy nincs kutyája :))) Most szombaton nem voltak kint siklóernyősök - gondolom a szél miatt - viszont vitorlázó repülőt láttam ott nem is egyet.

És boldog névnapot Életem neked utólag is.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.13. 21:47:56

@MajorAnna: köszi :) igen, a jablonka út jó célpont, ha a hármashatárhegyről repülünk. sok ilyenről hallottam már, hogy különféle kertekben szálltak le ott, mert nem értek ki a leszállóba. :) a vitorlázókat mi is láttuk dunakesziről, csak olyan picik voltak, hogy azt hittem siklóernyősök.
süti beállítások módosítása