háromszázhatvannegyedik

2009.08.03. 10:23

átköltöztem. és túl is éltem, pedig nem gondoltam volna. nagyon nehezen kezdtünk neki, se apának se nekem nem volt meg a kellő lendület reggel nyolckor, de aztán jöttek a többiek és muszáj volt kezdeni magunkkal valamit. szerintem minden körben úgy néztünk ki, mint valami menekültek. a másodikban (már a macskák is ott voltak az ölünkben) már a hómlessz se jött oda kunyerálni hozzánk. :)

egyelőre még csatatér a lakás. különböző járatokat csináltam este, hogy minden dobozhoz hozzáférjek, de egyben el is tudjak jutni az ágyig, a fürdőig stb. a konyha nem lényeges, mert a legfontosabb eleme hiányzik egyelőre: a hűtő. ez így a nyolcvan fokban elég szar, de remélem a héten tudok szerezni egyet.

az első éjszaka meg igazán izgalmasra sikerült. a lakással nincs baj, a házzal se. mindegyik csendes, az utca is. a macskák már annál kevésbé... első nekifutásra kicsuktam őket a konyhába, de hát hosszútávon nem lehet őket ott tárolni... rövid távon se, mert a nalu hajnalban úgy elkezdte kaparni az ajtót, hogy féltem, hogy rögtön lekaparja a festéket és inkább beengedtem. utána a yoda folytatta a rákenrollt, vagy egy órán keresztül megállás nélkül nyávogott, és lövésem sem volt mi a baja. néha felugrott az ablakhoz a fejemen keresztül, aztán egyszercsak abbahagyta és olyan fél öttől ismét tudtam aludni.

úgyhogy a macskák még mindig gazdit  keresnek, mert ezt nem fogom sokáig bírni minden éjszaka...

köszi a segítséget apának, dórinak, mitrónak, panzernak és zsuzsinak!!! :)

(csak megnyugtatásul: a szerződés ideköt egy évre minimum, úgyhogy most nyugi lesz egy darabig -reméljük... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr441285015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2009.08.03. 12:59:41

most látom csak a blogodon, az elmúlt hónapokban kizárólag költöztél.
mi a fene?
és amúgy?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.03. 13:06:32

azért néha csináltam mást is. :)

amúgy? ezt pont te kérdezed?! hát mióta nem hallottam felőled!

amúgy jól vagyok :)
süti beállítások módosítása