ötszáznegyvenedik

2010.11.02. 00:36

már most elkezdek újévi fogadalmakat tenni: jövőre elkezdek újra franciául tanulni, mert hátha így mégsem lesz olyan elérhetetlen az a hülye kanada, bár akkor már inkább franciaországba mennék most már, és már az se zavarna, ha egyedül lennék ott, mint a kisujjam, végülis eddig is imádtak a franciák, és villefrancheban _sohasem_ unnék meg semmit, bár lehet, hogy párizsban sem, igaz, hogy ott még nem voltam.  viszont sírok, ha franciául hallok valakit beszélni, és mindenki mással ellentétben én imádom őket. szóval én igazából francia vagyok, csak véletlenül ide születtem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr22414978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2010.11.02. 19:48:20

Most már tudom, hogy miért nem a hollandok nyerték a vb-t. :( Te francia :))))))))))

hajdú 2010.11.03. 23:26:18

@szerinted:
Most már tudom, hogy miért bőgtek le oly csúfosan a flansziák a vébén :)))
süti beállítások módosítása