háromszázkilencvenegyedik

2009.09.05. 20:31

most nincs semmi, nyugis, önmagamat rendberakós nap van, még főztem is, juhé. csak ezt a kurva cigit kéne letenni, mert már a harmadik éjszakát töltöm fulladással és asztmás fújókával, bár alig dohányzom, leginkább csak este.

és megint megettem két barackot, és megint viszket a szájpadlásom. csinálok belőle inkább kompótot, anya azt mondta lehet.

és tök jó lenne, ha feltalálnák az olyan telefont, ami használhatatlanná válik ha berúgok.

és a tököm tele van azzal, hogy két napja porszívóztam ki az egész lakást és már megint minden tiszta macskaszőr.

októbertől úszni akarok és jógázni megint. és most épp nagyon hiányzik egy kád...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr711362543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kocsor Blokk 2009.09.07. 10:47:36

és tök jó lenne, ha feltalálnák az olyan telefont, ami használhatatlanná válik ha berúgok.

Nagyon komoly alapigazság!

hajdú 2009.09.08. 00:10:09

Hehe, én sosem telefonálok/sms-ezek részegen, a fene a mindigkicsitjózan fejembe :D Na jó, részeg sms volt már, de hűdenagyonmegbántam jellegű még nem. Viszont egyszer írtam egy részeg levelet... :D
Amúgy mi volt, nagyon gáz?
süti beállítások módosítása