ötszázhetvenhetedik

2012.10.19. 23:27

jó, hát végül is én hívtalak ki párbajra, akkor meg mit pattogok. szóval tegyük tisztába: még visszaküldhetsz akárhányszor a kórházba, én akkor is fel fogok állni. kitalálhatsz mindenféle betegséget nekem, én akkor is fel fogok állni. adhatsz akárhány pofont, akkor is fel fogok állni. eddig se tudtál leteríteni, ezután se fogsz tudni. én szóltam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr784847127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.10.20. 14:34:38

nagyon helyes, ne hagyd magad!! :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.10.20. 19:36:11

Nem kérdés, hogy neked szurkolok!

Rebelde 2012.10.24. 11:12:03

dobd ki a felesleges lomokat, amik már régóta porosodnak, de ott vannak és foglalják az új és hasznos dolgok helyét...

:)))
süti beállítások módosítása