tizenkettedik

2008.03.05. 09:57

 

az milyen, amikor egy barátnővel már nem lehet kettesben találkozni, mert mindig magával cipeli a pasiját, akit konkrétan nem is kedvelek? (na jó, most már kedvelem...) és az milyen, hogy már az első hármas találkozónál (pff) azzal indít a pasi, hogy kb. 3 percenként smárolja le a csajt (nem, ez nem csókolózás volt!), majd azzal folytatja, hogy amíg a leányzóval beszélgetünk, elkezdi nyalogatni a fülét meg a nyakát?

aztán amikor óvatosan szóváteszem a dolgot, és állítólag ők megbeszélik a dolgot, a következő alkalommal a tömött buszon állunk hárman, és egy centire az orromtól kezdődik megint ugyanez? na itt adtam fel a dolgot...

ez most csak azért jutott eszembe, mert kedves barátnőnek sikerült azt elérnie, hogy előre rettegek, ha egy találkát beszélünk meg... és a hétre találkát beszéltünk meg... de ugye ha tornázni megyünk, oda talán nem jön el a srác???

egyébként meg közhelyesnek lettem titulálva, na szép... :) (pletykák meg közhelyek, mi? pusz! :) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr66366297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszti · http://buvarharang.freeblog.hu 2008.03.06. 11:02:43

eeeh ez egy barom. engem ezzel a halálba lehet idegesíteni, ha az orrom elött smarolnak tarsasagban! Plane ha harman vagyunk, akkor ne engem szoritsanak perifériára hanem menjenek haza d*gni ha nem birnak magukkal :-p

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.06. 11:52:50

ez igazán megnyugtató, ezek szerint nem én vagyok hisztis picsa. :)
süti beállítások módosítása