ötszázhetvenharmadik

2012.09.18. 20:02

07.00 megérkezik a fájdalom. amikor már annyira fáj, hogy majdnem elhányom magam, lemászom valahogy a      galériáról.

07.30 fél órát üvöltözöm kínomban a lakás különböző pontjain. miután mindkét fájdalomcsillapítót öt másodpercen belül hányom ki, rájövök, ez nem fog magától elmúlni. kihívom a mentőket.

08.30 megérkeznek a mentők. megkérdezik van-e nekem hányinger elleni gyógyszerem, amit beadhatnak nekem. nincs. lemászunk a negyedikről.

09.00 megérkezünk a kórházhoz, ahova valamiért nem engedik be a mentőautót. megállunk az utcán. hoznak egy kerekesszéket, ami csurom víz lesz a szakadó esőben. beleültetnek, és egy szál pizsamában betolnak a még mindig szakadó esőben. 

09.15 baleseti sebészet (vagy mi) sürgősségi betegfelvétel, végre kapok valami cuccot, amitől már nem annyira szar a világ. vakbélgyanú.

09.30 várakozás, röntgen.

10.00 várakozás, ultrahang. valami nem oké, nem biztos, hogy vakbél.

10.30 balseb sbo újra, leültetnek a folyosón. várakozás. 

11.00 egy barátunk leküldi az éppen ott ügyelő barátját, hogy nézzen rám. újdonsült ismerős doki (dr.G) megkérdezi a nővéreket, hogy ugyan miért a folyosón ücsörgök pizsamában, vakbélgyanúval?? lefektetnek, rámcseszik az ajtót és a klímát. alvás.

13.00 újabb ultrahang.

13.30 nőgyógyászat. valami még mindig nem oké, konzultálnak.

14.00 a betegkísérő nem jön. nem baj, visszavisz a balsebre az sbo-ra a nődoki. a nővér megköszöni, de hozzáteszi, hogy lejöhettem volna a saját lábamon is. anyád. húzzak a korábbi ágyba várakozni. még mindig tolják a klímát. alvás.

15.30 felvisznek a sebészetre, állítólag ott fogok tanyázni egy darabig. ráz a hideg, magamra húzom a kapucnit. betolnak az ágyamhoz. lefekszem. takaró nincs. alvás.

16.15 jön a nővér megmérni a többiek lázát, kérek egy takarót. lecsesz egyet az ágy végére, és hozzáteszi, hogy szégyelljem magam, hogy az anyukám nem tanította meg nekem, hogy ha bemegyek valahova illik levenni a kapucnit a fejemről. anyád. alvás.

17.00 dr.G meglátogat, tűz forró vagyok, kérdezi a nővért, hogy miért nem mértek lázat? mértek volna, de én épp nem voltam a szobában. anyád. 38.2. 

18.00 jön a sebész, nem jutnak semmire az ultrahanggal és a laborral, megnéznék laparoszkópiával, hogy mi van, nehogy félrekezeljenek és nagyobb baj legyen. oké. egy órán belül műtét. 

19.00 elvisznek. anya bőg. én is bőgök.

19.30 műtő. még mindig bőgök, nem bírom abbahagyni. altatósnéni simogatja az arcom. vegyek nagy levegőt. elalszom. 

21.30 hangok: kivették a vakbelem és az egyik petefészkem. bőgök. sötétség. hangok: dr.G hangja, nem értem, de ott van anya is. mondom neki, hogy mi a stájsz, közben bőgök. sötétség.

03.00 rohadtul fáj. megtalálom a nővércsengőt. kapok valami cuccot, amitől kevésbé. pisilni kell. kimehetek? frászt, elájulnék útközben, ágytál. na persze, hogy én az ágyban... kizárt dolog. alvás.

04.30 lázmérés, vérnyomásmérés. benézek a takaró alá. bazi nagy kötés. jézusom, mi lehet alatta. fáj.

08.00 nagyvizit. doki elmondja mi történt, felfogom. kipukkadt egy vérrel telt ciszta az egyik petefészekben és kilukasztotta azt. a benne lévő cucc bekerült a hasüregbe, amitől begyulladt a vakbelem. ezért kellett kivenni és ha már ott jártak kivették a vakbelem is. de most már minden oké. innentől már minden perccel csak jobb lesz, ne féljek. nem félek. csak kivagyok, mint a liba.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr774786572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2012.09.21. 12:41:27

te jó ég, ez kemény menet volt:SS

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.09.21. 14:20:35

jaj életem, ez sehogy sem hangzik jól. Egyetlen vigasz, hogy túl vagy rajta!!! Gyógyulgass.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.09.21. 19:27:48

két nap pokol, de végülis csak kettő, nem több, és nagyon jó kezekben voltam. bazi nagy mákom volt állítólag sok szempontból is, és ma már körbesétáltam fél szentendrét. :)

kerikak 2012.09.22. 20:46:24

jesszumpepi én ezt csak most olvastam, a fb-os posztból azt hittem egy kis ficam vagy ilyesmi, de ez nagyon durva :O
szegénykém :(( jobbulást neked!!
a köcsög nővérek meg kapják be!!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.09.23. 11:26:15

kapják, bizony. a jófejek-seggfejek arány úgy kb 50%-os volt, ami azt hiszem elég elszomorító, bár én leginkább leszartam őket.

hajdú 2012.09.27. 11:04:31

Kész thriller :S
Jó hogy már jól vagy!

(Nővértémáról annyit, hogy ott talán még az orvosoknál is durvább a helyzet: az orvos legalább alapesetben elhivatott és művelt, viszont - sarkítok, de - nővér akárki lehet, munka temérdek, fizetés nevetséges, kiégnek, és lehet tippelni kik maradnak... Az orvosok is azt mondják, egy jó nővér aranyat ér.)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.09.27. 20:53:16

szerintem ez nem mentség, kb ugyanennyiért el lehet menni takarítani is pl, és akkor nem piszkálja az embert senki, nem kell senkit a szarból kivakarni, stb. és miután hat órán át tologattak egyik vizsgálatról a másikra, egyedül voltam mint a kisujjam, fogalmam se volt mi bajom van és mi fog történni a következő pillanatban, így aztán azt gondolom kurvára nem jogosítja fel a nővért, hogy még tapló is legyen a semmiért. nem ugráltattam, nem panaszkodtam, nem kellett pelenkáznia, stb. egyébként meg nem kell cukinak lenni, semmilyennek nem kell lenni, végezze el a dolgát, amiért a fizetését kapja, és ennyi. de bunkó se legyen, én se köpök bele a vendég kávéjába, mert szar a kedvem.

hajdú 2012.09.28. 10:53:32

Nem mentség, csak állapot. Ez van. A rosszul fizetett takarítók szarul takarítanak, a rosszul fizetett nővérek szarul nővérkednek. Nem basszák ki őket, mert nincs más helyette...

hajdú 2012.09.28. 11:12:24

Persze félreértés ne essék, én csak annyit mondtam, hogy sajnos amíg nem fizetnek rendesen, addig sok szar ember lesz. Ettől még aki szar emberileg, az szégyellje magát.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.09.28. 11:15:59

viszont aki szar emberileg, az magasabb fizetéstől se lesz másmilyen. (de persze értem én, hogy mit mondasz és egyet is értek)
süti beállítások módosítása