ötszázhatvanhatodik

2012.04.01. 14:44

találtam a gépemen néhány régebbi képet, és miközben nézegettem őket, rájöttem, hogy anno az egyik költözésnél nem csak a fényképeimet és a dédnagymamám horgolt kendőjét lopták el, hanem nagyjából minden gyerekkori kézzelfogható emlékemet: a kispokrócomat, a falvédőt, ami gyerekkoromban a nagymamámnál volt az ágy mellett, ahol mindig aludtam, a vázát, amit apától kaptam egyik születésnapomra... megszakad a szívem. tudom, hogy ezek csak tárgyak, de nekem nagyon fontosak voltak. ezek pont azok a tárgyak, amik senki másnak nem érték, csak nekem, valószínűleg mindegyik egy kukában kötött ki. szörnyű belegondolni. szinte semmi tárgyi emlék nem maradt a gyerekkoromból.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr754353942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2012.04.01. 22:07:40

De látod, megmaradtak ezek a képeid, amiről eszedbe jutottak ezek a kedves tárgyak, amikről eszedbe jutnak a szeretteid és a kedves emlékek... ezek a tárgyak az emlékek miatt voltak fontosak, és az emlékeidet nem veheti el senki!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.04.01. 22:57:18

tudom, hogy igazad van, de nekem akkor is hiányoznak, mert nem azok a fajta emlékek voltak, amiket bedobozoltam és soha nem vettem elő, hanem olyanok, amiket használtam, szerettem.

hajdú 2012.04.02. 07:53:50

Értem én és együttérzek :( De ne erre gondolj, hanem vigasztaljon az, amit nem veszíthetsz.

kerikak 2012.04.03. 10:09:06

hogyhogy ellopták a költözésnél? :O a költöztetőcég nyúlta le vagy csak hanyagok voltak?

hajdú 2012.04.03. 10:27:07

Keri, "költöztetőcég" alatt például rám gondolhatsz Hebi esetében :))

kerikak 2012.04.03. 16:21:58

@hajdú: te biztos nem nyúltad le a kispokrócát :DD

hajdú 2012.04.04. 08:06:12

@kerikak:
Igazából... de el ne áruld neki... arra gondoltam, hogy egyszercsak előrántom, mint nyuszit a bűvészkalapból :)

...nem, sajnos nem :(
süti beállítások módosítása