harmincadik

2008.03.24. 22:00

 apa repül bele a ködbe. e!

hebron újra itthon! nem teljesen úgy sikerült a hétvége, ahogy terveztük, sajnos bejött az előrejelzés, és szinte végig esett a hó vagy az eső. vasárnap volt egy kis szünet délután, akkor elrohatnunk repülni, sikerült is kétszer pár percet összehozni, a másodikat már fent hóesésben, lent esőben...

viszont aludtunk nagyokat, egyelőre a hátam se fáj, és rengeteget hülyültünk! tegnap este a csapat egyik fele pl. ektivitizett, apának kellett elmutogatnom a levelibékát. felvettem a béka-pózt, majd fogalmam sincs milyen megfontolásból elröfögtem magam... kicsit le kellett állítani az órát, amíg a röhögéstől összeszedtem magam az asztal alól, egyébként apa végül kitalálta. :) 

indulás előtt sikerült összvissz három órát aludnom, így odafele szinte végig horpasztottam a kocsiban. sikerült átaludnom többek között egy durrdefektes kerékcserét (nem, nem azzal az autóval történt, amiben utaztam, azt azért durva lett volna átaludni... :), így aztán a többiektől hazafele (akkor csak húsz percre aludtam el!) megkaptam, hogy a következő norah jones dal az én számom:   

 

 (norah jones - wake me up)

 

(nem tehetek róla, ha fél óránál többet utazom kocsiban, kényszeresen aludnom kell... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr47395149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása