ötszázhetvennyolcadik

2012.11.04. 23:51

holnap lesz az első "órám" a pszichonénivel, én nagyon lelkes, bizakodó és kíváncsi vagyok, állítólag ez első lépésnek már nagyon jó. másodiknak meg tűnjön el az ekcémám, mert megint tele vagyok vele, és az aloe verától csak csillapodik, de nem múlik el, most anya elcipelt a barátnőjétől egy bioptron lámpát, ami majd minden nyavalyámat elmulasztja állítólag, de én azért mégiscsak a pszichonéniben és a bőrgyógyászban bízok leginkább.

aztán szép lassan jönnek majd az elintéznivalók. a nőgyógyászon már ugye akarva-akaratlanul is túlvagyok, jön a bőrdoki meg a fogdoki. aztán tb ügyintézés, banki kérdések tisztázása, és igazából ezeken kívül már csak egy-két beszereznivaló van, mint például bőrönd, meg kiszanálni a maradék cuccaimat és kiköltöztetni anyához. bár a beszereznivalók nagy részét valószínűleg kiadom karácsonyi listában a családnak, legszívesebben megmondanám nekik, hogy ne vegyenek semmit, de tudom, hogy úgyse bírják ki, és akkor már inkább olyanra költsék a pénzüket, ami tényleg kell, mint valami baromságra, amit aztán ki se viszek magammal. szóval hipp-hopp itt a kari meg az új év, lezavarunk majd egy januári búcsúztatót még az indulás előtt, aztán irány anglia!

eddig standokban mértem még az időt, ti. hogy hányszor kell még  hó végén hajnalban zárás után lestandolnom az egyik helyet, és másnap nyitás előtt a másikat. hát eljött az idő, amikor már csak EGY stand vár még rám. iszonyúan repül az idő, de most komolyan.  és egyre gyakrabban álmodok a kinti élettel, általában azt, hogy minden idegen (a legutóbbiban pl. london helyett montréalban róttam a vadidegen utcákat) és eltévedek, de aztán valahogy mindig megkerülök.

már nagyon mehetnékem van... persze gy ügynök miatt az utóbbi hetekben kicsit elbizonytalanodtam, mert nekünk itt kapcsolatot kéne építeni ezerrel, de akármilyen szörnyen hangzik is, én egyszer már megfogadtam, hogy pasi miatt többet nem maradok, ha nekünk egymás mellett a helyünk, akkor meg fogjuk oldani, akármi is vár ránk (igen, naiv, idealista és romantikus vagyok, de nem vagyok hajlandó másmilyen lenni, különben ha már ebben sem hihetek, akkor mégis miben?), és különben is, maximum hazajövök ha úgy döntünk. de nekem most el kell innen mennem és tudom, hogy megbánnám, ha maradnék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr494859010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.11.06. 15:46:20

szuperjó, bár kemény lesz. már most is az volt igazából, de hát a neheze még hátravan. de nincs mese, szembe kell nézni a mindenféle szarsággal ami a fejemben van, és meg kell oldani őket, különben sose szabadulok tőlük. csak hát kevés az időnk, úgyhogy heti kétszer kell mennem, a gatyám rámegy, de nem érdekel.

Rebelde 2012.11.06. 22:21:58

szuper! egyszer én is belevágok...:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.11.06. 23:58:57

én most már kicsit bánom, hogy eddig vártam vele, mert most már ugye szorít az idő, és közben már egy alkalom után nagyon kemény dolgok kezdtek kibontakozni.

kerikak 2012.11.07. 16:57:24

hajrá! :)

bőröndöt ne vegyél, nekem rengeteg van (még nászajándékba is kaptunk) adok neked egyet :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.11.07. 22:11:01

komolyan? hát az szuper lenne, mondjuk nekem olyan jó nagy kell, amibe bele tudok pakolni 32 kg-nyi cuccot :)

kerikak 2012.11.08. 12:47:22

@_hebron_: van egy nagyon nagy is, sose használtam, nyaralni mindig elég a kicsi, egyszer gyere el nézd meg
süti beállítások módosítása