harminckettedik

2008.03.29. 16:46

 
annak ellenére, hogy a pszichológusomtól és életvezetési tanácsadómtól :) megkaptam, hogy szlovéniában nem kattoghatok, kapcsoljak ki, és érezzem jól magam, azért a hétvége felét csak sikerült kattogással eltöltenem. talán az emlékek miatt, vagy csak azért, mert nem tudok egyszerűen kikapcsolni, nem tudom. mindenesetre azzal jöttem haza, hogy oké, megpróbálom lazán venni az életet, és esküszöm úgy is éreztem, hogy menni fog.

aztán tegnap este megint szakítósbuli volt a parázsban. azt hiszem most hűek is voltunk az elnevezéshez páran... :S amikor megláttam már tudtam, hogy nekem ez nem fog menni. egyszerűen nem vagyok ilyen, nem tudok ilyen lenni. nem tudok nem kattogni azon, hogy mennyire bántom meg a másikat azzal, amit csinálok vagy éppen nem csinálok. végig akarom gondolni, hogy mi történt velem az utóbbi időben, és amikor már minden tiszta akkor belekezdeni új dolgokba. párhuzamosan nem megy. egy hülye hisztis picsa vagyok, tudom. de hát ezt adta a gép. :(

(egyébként jöttek kedves új emberek, még sütit is hoztak, bringát pedig ezúton is megkövetem, hogy nem kóstoltam meg amit ő hozott, de ha legközelebb szól, hogy lesz kaja, akkor előtte nem eszem magam degeszre a törökben.)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr45402082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAnna 2008.03.31. 13:42:13

Lehetséges, hogy én vagyok a Te pszichológusod és életvezetési tanácsadód? Vagy legalábbis az egyik? :DD
Tudod, mondtam már: a tanács nem azért van, hogy megfogadd, hanem, hogy tudd, milyen lehetőségeid vannak, hány nézőpont van.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.31. 14:13:54

mindkettő te vagy! :)
és tudom, de amivel egyetértek, azt igyekszem megfogadni. egyelőre minden tanácsoddal egyetértettem, az más kérdés, hogy tudtam-e azok szerint cselekedni vagy nem...
süti beállítások módosítása