harminckilencedik

2008.04.06. 21:35

 
teljesen feltölt a napsütés, tök jó! végre simán tudok örülni csak annak is, hogy süt a nap, büszke vagyok magamra. :) és majdnem az egész hétvégét végigtekertem, és iszonyúan fáj a nyakam, a fenekem és a lábam, de annyira jóóó! :D

pénteken a szokásos szakítósbuli volt, de nekem előtte jótékonysági bálra kellett mennem, így csak éjfél után érkeztem meg. azt hiszem mondanom sem kell, hogy addigra már mindenki vagy nem volt szomjas, vagy fáradt volt, de azért nem hagytam volna ki ezt a cirka két órát. :)

ma fagyiztunk szaffyékkal meg margitszigeteltünk, bár én onnan hamar leléptem, mennem kellet lelket ápolni. néha annyira nehéz tanácsot adni, és néha pedig olyan könnyűnek látszik a megoldás kívülről. és mégis mindig az dönt, aki benne van. remélem azért néha tudok segíteni és nem tűnik hülye okoskodásnak, amit mondok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr73414289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása