ötvenedik

2008.04.14. 17:17

 
internet nélkül megáll az élet. erre már akkor rájöttem, amikor cirka egy hónapja elloptak kispesten egy rakás telefonvezetéket, és napokig nem volt se net, se telefon, nem működtek a bankautomaták, nem lehetett kártyával fizetni a boltokban stb. engem nem érintett különösebben a dolog, lévén itthon kábelnet, és éppen nem kellett kifizetnem semmit. de volt nagy felfordulás pl. az ejuróparkban.

na ma nem volt net a dolgozóban. enternettel küzdünk hónapok óta, múlt héten úgy tűnt kezd normalizálódni a helyzet. most pedig úgy tűnik, hogy mégsem. viszont így dolgozni se nagyon tudtam, kettőkor le is léptem. tudom, szeretnem kéne az enternetet ezért. :) de azért ez már nem vicces.

hazafele pedig egy emelkedő kellős közepén gondolt egyet a biciklilánc, és leugrott. ez se volt vicces... tekerek ezerrel, erre egyszercsak nem hogy nem haladok, de majdnem hogy hátrafele gurulok... közben jönnek az autók, de ügyesen megoldottam a helyzetet, gyorsan átdobtam a bringát a korláton, ott visszatettem a láncot, majd nyakamban a biciklivel lemásztam a domboldalon. na jó, a vége már kicsit vicces volt. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr19425364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása