ötvenharmadik

2008.04.18. 11:27

 
tegnap este történt egy nagyon furcsa dolog. éppen moha koncertre vártunk verácskával és katával. valahogy szóba került a vipassana meditációs gyakorlat, amin egyszer régen résztvettem (pontosabban a 10 napos táborból 4 napot bírtam). szakítósblogosoknak üzenem, hogy mellőzzék a megjegyzéseket, egyébként ebbe a táborba annak a srácnak a kedvéért mentem, igen. :)

szóval a vipassanáról beszélgettünk, mert egy közös ismerősünk éppen most volt egy ilyenen. én a falnál álltam, és amikor valamiért kicsit odébbmentem, döbbenten vettük észre, hogy mögöttem a falra fel van firkálva ez a szó: vipassana. szerintem tök durva.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr24431225

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cheap sex toys 2018.05.09. 08:24:25

Vasember 2 - a magyar zászlóból olasz lett - [TKO]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.04.20. 15:48:35

Hmmm... most jöttem haza anyáméktól. A húgom minden előzmény nélkül egyszer csak megkérdezte, hogy tudom-e mi az a vipassana... hmmmm.

gargoyle 2008.04.24. 11:52:50

nekem buszmegallokban rendszeresen elofordul, hogy buszrol beszelek (mikor jon, miert ilyen lassu, szemetbkv) es amikor megfordulok ki van irva mogem a tablara hogy busz :o misztikus ez a vilag :D

Whykicky 2008.05.10. 21:12:21

A Vipassanának fuss neki még egyszer, mert NAGYON megéri! :)

Papamaci · http://Papamaci 2008.06.26. 16:02:33

Ezt hívják szinkronicitásnak (C.G.Jung)
süti beállítások módosítása