hatvankettedik

2008.05.01. 20:09

 
gondolom ma valami májuselsejei fradimeccs volt/van. örülök neki. meg annak is, hogy a bicikliút hazafelé a fradipálya mellett megy el. amikor rohamrendőrök csináltak nekem helyet, hogy tovább tudjak haladni, már gyanút kellett volna fognom és gyorsan más irányba kanyarodnom. de nem tettem, így kikerültem tíz méteren belül négy fradidrukkert (zöld-fehér sál lógott a nyakuban, a félreértések elkerülése végett), akik éppen a bicikliutat hugyozták telibe nagy boldogan. majd kikerültem még hármat, akik úgy döntöttek nekik több joguk van használni az utat gyalogosan, mint nekem bringával. majd végigrollereztem a járdán, ahol nem lehetett elférni a parkoló autóktól. az utolsó autóban ülő srác annyira megörült nekem, hogy mikor meglátott elvigyorodott, majd mikor melléértem rámnyitotta a kocsiajtót.

most már nem vagyok annyira ideges, nem kezdek el káromkodni. de azért képzeljétek ide a végére.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr38450264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karalábé 2008.05.05. 18:55:25

Simán jól jártál. Nem sok ember ússza meg a fradistákkal ilyen könnyen a találkozást:-)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.06. 16:28:00

valószínűleg igazad van. de azért elkeserítő, hogy itt tartunk... :(
süti beállítások módosítása