hatvanötödik

2008.05.06. 10:16

tegnap ezt a nénit hallgattuk meg élőben szaffyval bécsben:



őt úgy hívják, hogy szarabettensz, és nagyon szeretem a zenét, amit csinál. tegnap óta két plusz dolog miatt is nagyon bírom ezt a csajt. az egyik, hogy élőben is lemezminőségben énekel. szaffyval arról tanakodtunk, hogy ha nem figyeljük a közönség zaját, akkor olyan, mintha cédén hallgatnánk. (és mielőtt dex ide is benyögi, hogy pléjbekk, jelentem nem volt az.)

a másik, hogy eszméletlenül látszik sarah-n, hogy imádja a közönségét és azt, amit csinál. még sose láttam zenészt ennyire hálásnak a közönség felé. nagyon jól éreztem magam, gellért, köszi a lehetőséget!!! (mibe fogadunk, hogy elolvasod? :)

de minden rosszban van valami jó, és sajnos ez fordítva is igaz. az utazás nem volt annyira felhőtlen. a sofőrünk (aki két leányzó apukája volt a társaságból) vezetési stílusát egyszerűen nem bírta megszokni a gyomrom. kifele csak azért nem hánytam, mert szaffyval végigpofáztuk az utat. hazafele viszont már hullajulik voltunk mindketten, ráadásul én aludni se nagyon tudtam, mert becsatlakozott a hazaútra még egy lány, így hárman ültünk hátul, én középen, ami egyrészt rohadtul kényelmetlen volt, másrészt a leányzónak eléggé cefreszaga volt... néha nem is igazán éreztem biztonságban magam, így aztán megfogadtam, hogy soha többet nem ülök be hosszabb úton olyan mellé, akit nem ismerek.

de a koncert akkor is iszonyú jó volt!!! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr19456190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gell 2008.05.06. 11:05:27

naná hogy olvasom. örülök hogy tetszett a koncert, az utat meg sajnálom legközelebb majd jobban erősködsz hogy vezethesd a fordot..

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.06. 12:10:14

juuuj, kommenteltél! :)))

semmi gond, túléltük. sajnos nagyon kevés ember mellett érzem biztonságban magam autóban. te vagy az egyik. :) nem bírok neked üzenni skype-on... :S

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.06. 17:06:35

hullajuli, cefreszag:DDDDD
lol
de luke vagy.:D

OpenWolf! 2008.05.06. 21:42:22

Ha ismered, az megakadályozza, hogy lehányjon?:P De ha így történik, na bumm.:DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.08. 23:55:30

nem a sofőr hány, az a baj, hogy én hányok. ha ismerem meg tudom neki mondani, hogy menjen a picsába a vezetési stílusával, vagy átveszem a volánt. :))

OpenWolf! 2008.05.09. 00:30:21

áh, nem volt egyértelmű! Aszittem a cefreszagú leányzótól nem érezted magad biztonságban!:) hátha kedve támad kígyót-répát kiáltani rád!:DD
süti beállítások módosítása