hetvenhatodik

2008.05.17. 23:15

 
futottam. elindultam itt wekerlén a házak között a betonon, de nem volt jó. inkább kisétáltam a kiserdőig és ott rohangásztam körbe-körbe. most elfutottam valameddig és a mellette lévő úton visszafutottam. kitaláltam, hogy hogyan fogom fokozatosan növelni a távot.

egyelőre kurvaszarul megy. valószínűleg nem futok jól, meg kéne valahogy tanulni. fáj mindenem, a vádlim, a fenekem, a karom és a hátam (!) is... és közben iszonyúan szenvedtem, és rohadt sokszor megálltam. futócipőm van fasza, bár én nem értek hozzá, de ágibarátnőm igen, és ő vágta hozzám anno vadiújan a sajátját, mert kapott még egyet. kényelmes, olyan mintha rajtam se lenne. a ruha meg tökmindegy, úgyis csatakosra izzadom.
 
megyek holnap is. ma mentem volna este is, de inkább nyújtottam kicsit, este nem szabad már a kiserdőbe menni. az europark helyén is volt kiserdő, akkor dózerolták le és építették fel a bevásárlóközpontot, amikor találtak ott 3 hullát. ezért inkább nem megyek a másik kiserdőbe sötétben.

muszáj közben zenét hallgatni, mert kiábrándító, hogy a természetben vagy, és közben hallod, ahogy 50 méterrel odébb döngetnek a kocsik. de clashre nem lehet futni. arra tekerni kurvajó, lehet a ritmusra nyomni a pedált, de futni nem jó rá. kell találnom valami fasza zenét, de olyan kell, ami motivál, felpörget.

tegnap tekertem haza parázsból, és annak ellenére, hogy nem voltam túl jól, brutálisan élveztem. 10 perccel rövidebb idő alatt tettem meg az utat, mint eddig bármikor. és közben clash ment, na ehhez nagyon jó volt. régen manu chaora bringáztam, most valamiért ahhoz már nem bírom hallgatni. pedig imádom.

ja, és ma nem volt cigi se.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr37474722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.05.17. 23:46:54

Az utolsóhoz gratula! :)
Nekem is abba kéne már hagyni:(

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.18. 10:18:41

en mostanaban valamelyik tuctuc radiora futok.
nem vagyok oda az ilyen zeneert de erre kivalo. (radio 1., roxi es nem is pofaznak benne tul sokat)

ezzel a harom hullas dologgal elgondolkodtattal.:S
lehet nekem sem kellene estenkent az orcy kertben futnom?:(

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.18. 10:52:48

én a tuctuctól csak ideges leszek. most egy radiocafé válogatást tettem fel az mp3-ra, majd meglátjuk.

ezt egyébként már akartam neked mondani, hogy biztosan sötétben kell-e neked oda járni? inkább menj reggel, vagy ha hazaérsz normális időben akkor munka után.
süti beállítások módosítása