száztizenegyedik

2008.06.10. 11:40

sálálá sálálá tittirittirííí és jipiájééééé megérkezett a fényképezőgépeeem!!! :)))

ő az, taraaam:



kaptam hozzá egy csomó izgi dolgot! már berendeztem a táskáját, lefotóztam a céges kutyát ötvenhatszor és jujdejóóó!!!


ápdét: gellértnek boldog szülinapooot!!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr58512735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gell 2008.06.10. 16:00:53

persze te kapsz fénytleképezőgépet az én szülinapomon?? na szép.
azért kösz üdv gellért

ui: legalabb fotozz vmit nekem ajandékba!
süti beállítások módosítása