száztizenhatodik

2008.06.15. 22:39

negyed évszázados lettem. és apa fel se hívott hajnalok hajnalán, hogy "én vagyok az első...???"  hát micsoda szülinap az ilyen...

de voltunk balcsin, és annak ellenére, hogy nem volt túl jól idő én nagyon jól éreztem magam, és még a lábunkat is belelógattuk szaffyval a vízbe. úgyhogy mi már elmondhatjuk magunkról, hogy idén már voltunk a balatonban. :) remélem legközelebb fürdeni is fogunk. :)

repültem is, bár rohadtul nem vagyok formában és ez kicsit elkeserítő. de az akárhanyadik (legyen mondjuk hét :S) próbálkozás után végül csak sikerült levegőbe kerülnöm, úgyhogy a levegőben is lógott a lábam nem csak a vízben. :)

persze nem ment minden gördülékenyen, de a többiek azt mondták ne vegyem magamra, úgyhogy akkor nem veszem. viszont kaptam nyihhes törölközőt, majdnem kopirájtosat és ez annyira jólesett, hogy el se tudom mondani. iszonyú aranyosak vagytok srácok (igen azok, csakazértis), borzasztóan meghatódtam. köszönöm! :)))



(majd rakok fel képeket a hétvégéről is, de most nyomás aludni, mert a mai balaton - budapest szeráj - kispest - dunakeszi - szentendre - kispest túra után kicsit fáradt vagyok...)

ápdét I: állítólag nalu cica fogott egy madarat a teraszon, amíg nem voltam itthon. biztos nekem szánta szülinapi ajéndéknak. :D

ápdét II: szaffy beszámolt kicsit bővebben a hétvégéről. én ehhez csak a következőket tenném hozzá:

a mi utazós különítményünk egész könnyen kijutott a városból, majd a teszkós találkozó után nekiindultunk benzinkutat keresni, mert már eléggé világított a kis benzinkutas lámpa a kocsiban. de ennek az autónak (öcsém instrukciói szerint) csak bizonyos benzinkutak felelnek meg, így pánikszerűen próbáltunk egy shellhez bejutni, ami végül sikerült is érdnél, kisebb viták árán. majd továbbindultunk, és hát ismét hoztam a formámat, pár perc múlva jutott eszembe, hogy matricát azt nem vettem... úgyhogy következő benzinkúthoz be, azt hiszem a többiek kicsit furcsán néztek, de szaffy biztos elmagyarázta nekik, hogy én így működöm sajnos... :S

leértünk füredre, ahol újabb kommandózás vette kezdetét, mire megtaláltuk a szállást. ugyanis a cím és térkép alapján eljutottunk valami földútra, ami mellett folyt egy kis patak, na annak a másik oldalán volt az üdülő. a portásbácsi a patakon átkiabálva elmagyarázta hogyan is jutunk oda hozzá, hát ez alapján kicsit eltévedtünk, de végül megtaláltuk a helyet, miután szi a kocsiból kiszállva felderítette a terepet, és az út szélén állva beirányított minket a parkolóba.

innentől már nagyjából minden gördülékenyen ment, szombaton egész könnyen eltaláltam a hegyhez, ahol repültem, sikeresen felcipeltem a kis 20 kilós zsákomat a hegyre (azt hittem meghalok mire felérek), úgyhogy megállapítottam, hogy fasza csaj vagyok. :D

és végül mindenki egyben maradt, senki nem fulladt bele a balatonba, senkit nem ért közúti baleset, és még rengeteg csodaszép motort is látunk. na ez volt. :D

na és akkor még ezt ide a végére szinek :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr19522098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.06.16. 08:16:03

mi pedig koszonjuk hogy annyi faradsaggal megszervezted ezt a dolgot.
te vagy a mi nyihh kiralynonk.:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.16. 13:27:20

nyihh királynő, hehehe :)))

nagyon szívesen, én már csak ilyen kis szervezkedős vagyok. majd összehozzuk a kirándulós szalonnasütéses tervünket is, jó? :D
süti beállítások módosítása