száztizenhetedik

2008.06.17. 22:56

ma van apa barátnőjének a szülinapja. vicces, hogy két nap híján pont tíz évvel idősebb nálam. meghívtak a félig meglepetés bulijára, azért volt csak félig az, mert azt tudta, hogy buli lesz (ő rendelte), csak azt nem, hogy kik lesznek ott. túl sok kedvem nem volt menni, majdnem le is mondtam, aztán rábeszéltek, hogy menjek már. a kis cselesek, kaptam én is tortát. méghozzá a kedvencemet, igazi, kerek szülinapi dobostortát, gyertyával. :)))

aztán találkoztam patrikkal, aki pedig megszerezte nekem azt a hamvas béla könyvet, amit kb. 5 éve keresek. fogalmam sincs, hogyan sikerült szert tennie a babérligetkönyvre, de itt van előttem, és most nagyon boldog vagyok, mert nagyon sokat jelent nekem ez a könyv.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr41526305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása