százhuszonhatodik

2008.06.22. 20:36

na most már teljesen rákattantam a költözésre. :) már fejben felszereltem az új helyen a gyékényrolóimat, berendeztem a szobámat, andrással már azt is kitaláltuk, hogy a teraszon mindenféle fűszernövényt fogunk termeszteni. a sarkon van egy iszonyú aranyos kis kávézó, terasszal, kis tóval, benne kis szökőkúttal, gyönyörű leanderekkel. ja, és az is eszembe jutott, hogy így azon se kell agyalni, hogy hogyan jutok haza esténként a szigetről munka után. :)

persze a pakoláshoz még mindig nem jött meg a kedvem, de dobozolásban már rutinos vagyok, szaffy és valmont pedig tündérbogarak voltak, és felajánlották a segítségüket is meg egy transzportert a költözéshez.

ilyenkor szokott az lenni, hogy elkezdem fejben jobban érezni magam a másik helyen és utálni azt, ahol még lakom, pedig eddig tökre szerettem. de milyen jó lesz majd megint mindenhonnan pikkpakk hazaérni, és nem éjszakai buszokkal hazakeveredni! és laci bácsiéktól is megszabadulok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr10534107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása