százötvenötödik

2008.07.28. 09:57

nyihihihhh, én ma már repültem!!! megnéztem szi lakását felülről, a dunát, jelentem nagy a hajóforgalom, az összekötőhíd épül, sok kicsi kocsi vitte az embereket a dolgozóba, és tök jó volt így kezdeni a napot. hétvégén úgy kialudtam magam, hogy még a hajnali 5 órai kelés se készített ki nagyon. :)

egyébként ez az egész úgy volt, hogy tegnap lementünk egerbe az előző hétvégén  otthagyott sárkányrepülőért, amivel apa és dóri el is jutottak pipishegyig. ott tankolni kellett volna, amihez vittük kocsival a benzint, de későn értünk oda és már nem értek volna fel dunakeszire napnyugtáig. úgyhogy apáék lent aludtak, mi dórival visszaautóztunk pestre, majd apáék reggel felrepültek, én meg értük mentem a reptérre. és ha már, akkor... így esett a ma reggeli repülésem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr6588990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napsi 2008.07.28. 11:27:28

te mázlista! én délben lelépek a munkahelyemről és megyek óbudára, tegnap repültem ott először. nem kicsit voltam beszarva. remélem ma jobb lesz. amúgy múlt héten mi is egerben voltunk. ha eccer kiderül számomra ki vagy akkor megkocogtatom a hátad, hogy helló.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.28. 11:30:25

óbuda durva tud lenni, főleg ha tömeg van. és gondolom mivel hétvége volt, ezért volt tömeg rendesen. szombaton láttam sok-sok kis siklóernyőt ott repülni, de csak a hévről... :(

napsi 2008.07.28. 12:14:16

miután leszálltam még 34-et számoltam. ennyit még nem láttam. amúgy az adta a parát, hogy mivel erős volt a szél betettünk egy kis nehezéket a beülőmbe. nem volt jó ötlet, ugyanis úgy hátra húzott hogy feküdtem a beülőben, semmit nem láttam és szonyatosan fájt a hasizmom 5 perc után + a tömeg + megszakadt a kapcsolatom csülökkel, so 10 perc után úgy gondoltam irány a leszálló. :)
demajdma!!!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.28. 12:18:59

ma is mentek??? de jó nektek... brühühü, irigyirigy... :)

most mondanám, hogy üdv csülöknek, de a blog egy teljesen más dolog, és ezen a néven úgyse tudná ki vagyok. :)

napsi 2008.07.29. 10:31:52

és igen. megérte kimenni. 250 métert nyertem és 40 percet voltam fent. fülcsukva emelt. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.29. 10:42:29

juj de dög vagy, még ide is írod! :D

szerencse, hogy csak 250 métert, magasabbra nem is szabad kiemelkedni óbudán. ;)

grat!!! :)
süti beállítások módosítása