százhetvenkettedik

2008.08.14. 02:34

nyihh. :)

sziget, harmadik nap (1.).

ma 35 fok volt a pultban, a szervezős sátorban 42, de csak addig mér a hőmérő, szóval akár 52 is lehetett... tegnap jobban bírtam, ma csorgott rólam a víz egész nap. pedig csak nyolcig dolgoztam, utána ágival átrongyoltunk meghallgatni alanis morissette-et, és útközben imádkoztunk, hogy még elcsípjük. elcsíptük. életem harmadik legnagyobb élménye volt egyszerűen lehengerlő ez a csaj élőben. a színpadon csak nagyon piciben láttam, de láttam. a kivetítőn viszont láttuk, hogy végig mosolyogja és rohangálja a koncertetet, szerintem legalább annyira élvezte ő is mint mi. és mire kezdtem volna elkeseredni, hogy nem lesz (vagy esetleg már volt) ironic, a visszára eljátszották. tényleg fantasztikus élmény volt, még akkor is, ha csak a koncert végére értünk oda.

aztán átmentünk mindenféle bolyongások után jamie winchester-re, ami dóri nélkül nem volt az igazi, pedig hatalmasat tomboltunk volna, ha ott van. de majd bepótoljuk!

nemrég értem haza, most nyomás aludni, mert holnap kemény napunk lesz...

és akkor búcsúzóul:

 

 

 

ápdét: bármit megadnék egy talpmasszázsért...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr38615111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.15. 10:21:59

tudtam, hogy valaki le fog csapni rá :)

kisvi 2008.08.15. 14:52:15

Ez igazából felhívás volt egy keringőre... :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.16. 02:28:10

csak kár, hogy senki nem akar velem keringeni... így masszírozhatom a lábam magamnak... :(

Dzsúlsz Tonnfield 2008.08.17. 12:06:38

Te beszélsz nekem a lábmasszázsról? Abban én mester vagyok. Tökélyre fejlesztettem a technikámat. Nem csiklandozok, meg ilyesmi.
:DDD
süti beállítások módosítása