százhetvenharmadik

2008.08.15. 10:36

sziget, negyedik nap (2.).

még mindig nincs akkora hajtás, vagy lehet, hogy csak én bírom jobban? mindig a péntek-szombat a legdurvább, a magyarok leginkább hétvégén szabadulnak ki ugyebár. na meg az utolsó nap, amikor majd mindenki rá fog jönni, hogy az utolsó nap van, és még gyorsan bulizni akarnak egy utolsót.

viszont kezdek megzavarodni, hol angolul beszélek az emberekhez, hol magyarul, (leginkább angolul) rapszódikusan váltogatva akár egymás utáni két mondatban is. :) érezhetően több magyar volt kint amúgy, én konkrétan kb. tizet szolgáltam ki... :D

tegnap végül nem mentem el jamiroquaira, pedig terveztem. de állítólag nem is volt jó. viszont meghallgattuk nálunk bob marley fiát, ky-mani marleyt és egyrészt nekem nagyon tetszett, amit csinált, másrészt viszont nem. a koncert elején nagyon más zenét csinált, mint anno apuci, és én kifejezetten örültem, hogy ezek szerint nem a nevéből akarja eladni magát. tök jó hangja is van, jó volt a zene stb. aztán persze kb. a felétől már nyomta a nagyobb bob marley számokat, és ez ekem már annyira nem jött be. persze lehet, hogy tényleg az van, hogy a közönség is elvárta őle, hiszen mindenki bob marleys pólókban rohangászott, hatalmas jamaicai zászlókkal stb. azért jó volt.

ma transglobal underground és natacha atlas nálunk (ha jól emlékszem), utána sex pistolsra átrohanás a terv, aztán majd meglátjuk ki jön ki és ki nem...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr9616926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása