százhetvenötödik

2008.08.17. 10:37

sziget, hatodik nap (4.).

tegnap nem voltam sehol. r.e.m.-re akartam volna átszaladni gyorsan még munka után, de akkora tömeg volt nálunk is goran bregovic miatt, hjogy esélyem és kedvem se volt átverekedni magam a tömegen. viszont iszonyú fárasztó napunk volt, nagyon sokan voltak és kezdünk fáradni mindannyian. már nem megy olyan automatikusan, pörgősen minden, már kicsit többet kell gondolkodni visszaadásnál, már kicsit lassabban veszem le a piát a helyéről stb.

mindenesetre három kicsi mézes meggy után még meghallgattuk, ahogy ülve (vagy egyhelyben állva) eljátsszák, hogy kááláásnyikov-kááláásnyikov, aztán kidőltem a sátorban, reggel fél hatkor már nem bírtam tovább a kintalvást, és hazajöttem. végig azt álmodtam, hogy a sátor bejárata a pult, és ott állnak sorban az emberek, és mindenki mondja, hogy ő volt ott hamarabb, és hogy dőzábszent meg tú pálinká meg trí bír plíz és hasonlók. úgyogy aludtam itthon is egy kicsit, és mindjárt indulok vissza, kezdődik az utolsó nap, kemény lesz, most mindenki be akarja pótolni, ami kimaradt, vagy tetőzni egy még nagyobb berúgással. szerencse, hogy nem estés vagyok...

még össze is kell dobnom a sátramat, munka után irány szentendre, holnap reggel home gyors összepakolás, aztán budakeszin felvenni dórit, aztán BALATON és talán végre fürdeni is tudok benne idén, ha nem hagyom itthon a fürdőruhámat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr84619504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.08.17. 15:30:58

hehe már ezzel álmodsz :)) kitartást az utolsó napra és jó pihenést majd a balcsin :))) én még húzom az igát de szeptemberben végre én is nyaralok majd egy hetet :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.18. 00:12:29

minden éjjel ilyesmiket álmodtam. tavaly meg tavalyelőtt csak azt, hogy csapolok. most kicsit változatosabb volt, de így sem túl pihentető... :)
süti beállítások módosítása