száznyolcvanhetedik

2008.09.01. 16:53

egy cikk a performance fesztiválról, és egy részlet belőle: 

„Most egy dal következik” – ez már az Új Látásmód Fúzió egyik felkonfja. A Depeche Mode és a korabeli (értsd: nyolcvanas évek második fele) szintipop-albumok zenei világából élő együttesre hirtelen nem is tudunk mit mondani – ez persze nem utoljára történik meg velünk a fesztiválon. Várom a jelet, vagy legalább valami apró utalást, hogy a rózsaszín latexzakós frontember és csapata valójában semmit sem gondol komolyan az egészből, vicc, fricska, műfaji paródia, amit látunk. De nem. A komolykodó szövegek, a feltűnően mode-os énekstílus és az erőltetett posztapokaliptikus hangulat bizony valódi. „Kompromisszmmentes avant-garde alkotóműhely”, mondják magukról. Ennek a fele sem tréfa. Menekülünk.

ezek szerint nem voltam egyedül az élménnyel... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr67643479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.09.01. 18:57:02

Akkor tényleg jól döntöttem, hogy maradtam a kockacukornál! :)

ULFakirály 2008.09.02. 21:30:24

Tényleg nem vagytok egyedül! Sok kamasz kislány van még a világon, akik csak a tankcsapdát, a kispált és a kiscsillagot szeretik, mert sznobok, és fogalmuk sincs se a zenéről, se a művészetről! Nicsak, most már én is tudok fikázni! Hurrá!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.02. 21:36:49

hát drágám, szeretnék én még kamasz kislány lenni, de sajnos már nem vagyok az. :) a tankcsapdát sosem szerettem, de legyen igazad, valószínűleg fogalmam sincs a zenéről és a művészetről, soha nem is mondtam, hogy van. a saját blogomon viszont hadd fikázzak azt, amit akarok, jó? köszi. meg azt is, hogy benéztél ide.

ULFakirály 2008.09.03. 06:25:37

Kiscsillagom, jó volt hozzád benézni:-) Természetesen azt írsz a blogodba, amit csak akarsz. Mivel ezt bárki olvashatja, sőt kommentelheti, én is megtettem. Ha egy együttes nem tetszik, mert fogalmad sincs róla, hogy miről szól, akkor natúr ne tedd be a cdlejátszódba, vagy hagyd ott a koncertet. Ha viszont módszeresen elkezded fikázni, akkor a rajongói is elkezdenek téged. A világ így kerül újra egyensúlyba.
Cupp és kellemes kvimbihallgatást!

szerinted 2008.09.03. 08:27:02

Hoppá! Kamasz? Istenem, de rég mondták ezt már nekem! :)))) Annyira jól esik!
Akkor kockacukor neki is! :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.03. 09:42:00

szerintem én nem "módszeresen fikáztam", leírtam a véleményem, hogy nekem ez a zene nem tetszik. a saját blogomra. amit 90%-ban a barátaim olvasnak, akiknek ismerem annyira a zenei ízlését, hogy tudjam, nekik sem tetszene. a poszt leginkább nekik szólt. nincs semmi baj azzal, ha valakinek tetszik, azzal sincs baj, hogy ideírtad a véleményedet, én csak azzal nem értek egyet, hogy az alapján minősítesz engem, hogy nekem milyen zene tetszik vagy nem tetszik. nem tartom magam sznobnak, szerintem az alapján nem is lehet sznobnak minősíteni valakit, hogy milyen zenét hallgat. ez sokkal összetettebb dolog.

milena [törölt] 2008.09.03. 11:34:15

nem-e?

kaptam elég csípős megjegyzést a kedves exemtől, amiért én még nem értem el az általa már abszolvált magaslatokat, vagyis nem operát hallgatok, hanem manát :)
süti beállítások módosítása