ötszázhatvannyolcadik

2012.08.01. 14:47

elfelejtettem megírni, hogy mi volt a versenyen. hát az volt, hogy az első napokban életem eddigi legjobb formáját hoztam, folyamatosan az első háromban voltam, három nap után női első. aztán azt hiszem összeroppantam. kis versenyeken eddig is mindig jó helyezéseim voltak, de eb-n és vb-n mindig pocsék voltam valamiért, kullogtam a sor végén. ez volt az első alkalom, hogy jól (mit jól, nagyon jól) teljesítettem, és ettől totál kivoltam, hogy akár dobogós is lehetek a végére. végülis ez a cél, ezért csinálom az egészet, egy eb vagy vb győzelemért, de eddig ez mindig csak szép és távoli álom volt, és most elkezdett valósággá válni, és én nem tudtam vele mit kezdeni. agyon stresszeltem magam, emiatt nem tudtam koncentrálni a startnál, elestem, bevertem a bokám a sziklákba. utána elvesztettem az egyensúlyom a célban, amivel elúszott a dobogó, és utána már teljesen szétestem. újból elestem, újból odavertem a bokám és a térdemet is csúnyán, még mindig nem épült fel tökéletesen. 

viszont most már tudom, hogy egyszer nagyon jó leszek, és egyszer meglesz az az eb vagy vb győzelem, talán nem is olyan soká. a szerbek legjobb pilótája is azzal vigasztalt, hogy régóta versenyzünk együtt, ismer már, látja hogyan fejlődöm és higyjem el neki, hamarosan nagyon jó pilóta lesz belőlem. hát én boldogan elhiszem, és mindent meg is fogok tenni érte.  

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr604689707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2012.08.02. 11:51:53

De hát Te már most is nagyon jó pilóta vagy! :)
süti beállítások módosítása