százkilencvenedik

2008.09.03. 20:20

a nero monnyonle. meg úgy általában a számítógépek. és egyáltalán.

az van, hogy haza akartam magamnak küldeni egy programot, hogy be tudjam fejezni a még hátramaradt dolgaimat a régi cégnél. de még az összecsomagolt program is 181 mega, a gmail hiába tud annyit fogadni bőven, küldeni már nem, a cékettőnél rendeltem egy "óriásfájl küldése" funkciót, a pénzt le is vonták de a szolgáltatás nem működik... faja...

na akkor próbáljuk meg átküldeni HUGINAK emesenen, hát 181 mega az úgy röpke 10 óra alatt át is megy, ez se jó... tudom, pendrájv és hasonlók, de nekem olyan nincs, nem vagyok sikeres, na.

hohó, hát írjuk ki cédére! üres cédé megtalál (először csak dévédé, de otthon nem biztos, hogy olvassa az olvasó...), betesz, felismer, nérót elindít, fájlt átmásol, nem másolja. hibaüzenet, valami dedicated plug-int hiányol. rákeresek guglin, azt írják, hogy töröljem le a nérót, telepítsem újra meg mitudoménmégmi... hát akkor én itt most feladom így este fél kilenc tájban és szépen hazamegyek, szerzek egy pendrájvot, és majd azzal visszajövök...

 

ja, és újabb érdekes keresőkifejezések, az utóbbi egy hét termése:

  • 1 (megérett a meggy :)
  • idős csajok (már megint?! de most legalább nem motoron akarják őket...)
  • részeg franciák a sziget fesztiválon (hihetetlen érdeklődési körei vannak egyeseknek...)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr72647097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m4n0 2008.09.04. 21:17:43

ehh, hugica helyett "valakivé" váltam, a semmibe vesztem, akár a profilom^^

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.04. 22:42:31

seggberúglak, te kis reklamáló! ;)))

Detlef · http://youtube-howto.zxq.net 2008.09.05. 09:03:18

A freemail-ben van óriásfájl küldése funkció, teljesen ingyen, és jól működik.
süti beállítások módosítása