kétszázhuszonegyedik

2008.10.07. 11:22

dühös vagyok, mert annyiszor átvertek. mert annyiszor hazudtak. mert elhitették, hogy fontos vagyok és hogy van közös jövő. mert megszerettették magukat és aztán eldobtak. dühös vagyok magamra, mert minden alkalommal hozzájuk láncoltam magam. mert naiv voltam és elhittem ha azt mondták szeretnek. dühös vagyok mindenre, amiért hagytam kifacsarni a szívem.

 

ápdét: igen, tényleg mindegyikben voltak csodás pillanatok, amiket nem cserélnék el semmiért, és mindegyikből rengeteget tanultam. és hétből hat napig tudok mosolyogni a kedves emlékeken, és olyankor helyükre kerülnek a dolgok. de néha összekeverednek, és olyankor gombóc van a torkomban.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr85700910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.10.07. 11:40:01

ó, mi történt?
pedig mostanában olyan jókedved volt

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.07. 11:50:01

nincs baj keri. ez a folyamat része. a feldolgozásé. vannak rossz napok.

Miléna 2008.10.07. 12:06:38

Hebron, sztem akkor is jobb, ha elhiszed, hogy fontos vagy, és van közös jövő, hiába koppansz a végén...

Különben a végén még abban nem bíznál meg, akiben megbízhatnál.

Sajnos én már nagyon nehezen tudok csak megbízni valakiben, és az sem jó, mert így meg nincsenek boldog pillanatai az embernek...

mitro 2008.10.07. 12:21:10

Miléna jól mondta! De ezt már mondtam én is még régebben:)

szerinted 2008.10.07. 12:40:51

Tegnap te mondtad nekem, hogy ne utáljam magam ugyan ezért! Akkor most én koppintok az orrodra! :) Még mindig kockacukor!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.07. 12:45:27

nem utálom magam, csak dühös vagyok, hogy mindig beleesek ugyanabba a hibába. hogy mindent elhiszek két szép szemért és egy szép mosolyért.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.07. 12:50:55

nincs baj, tényleg. leszek majd megint idealista, csak kell most egy kis idő, hogy megint tudjak hinni az emberekben.

szerinted 2008.10.07. 12:51:48

Lényegében ugyan arról beszélünk! Egyik sem éri meg! Még mindig idealista liba!

kerikak 2008.10.07. 13:19:26

ha tehetném most jól odateleportálnám magam hozzád és kapnál egy nagy ölelést :))
egy a hozzád hasonló naív libától :))

OpenWolf! 2008.10.07. 13:52:05

Akárhányszor idenézek, mindig 2-vel több komment van.

(tudom, hogy ennek semmi köze a problémához, csak mondom, hogy egyenletesen érdekelsz mindenkit:) és felafejjel:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.07. 13:55:57

fent van! vicces is lenne, ha lent lenne... az ügyfelek biztos furcsán néznének... :)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.07. 23:59:38

kedves hebron, ne dühösködj, hanem azon gondolkodj el, h miért van erre szükséged. mert szükséged van rá. a bizonyíték erre minden egyes választásod. a többit majd élőszóban. :)
ha egyszer megérted önmagad, soha többé nem lesz gombóc a torkodban.
süti beállítások módosítása