kétszázhuszonkettedik

2008.10.09. 10:20

na. hiányérzetem van tegnap este óta, annyira kitöltötték a napjaimat mannus meglepetésbulijának szervezgetése. egyébként azt hiszem bátran állíthatom, hogy szaffyval tökéletes munkát végeztünk. egy pillanatig nem gyanakodott (saját bevallása szerint), nagyon meglepődött, és annak ellenére, hogy két hete még azt mondta a parázsban, hogy neki ne szervezzen senki meglepetésbulit, mert utálná, nemrég ezt írta nekem: "első perctől kezdve imádtam a meglepetésbulimat :)".

a mécsesekből kirakott boldog születésnapot feliratra igazán büszke vagyok. :) szaffy csokitortája valami mennyei volt, én még életemben ilyen finomat nem ettem, de most komolyan! kisvi pici csokivirágai és felirata gyönyörű lett (és szintén nagyon finom :), és az ajándékok is abszolút célbataláltak. a meglepetésvendégek igazán meglepetésvendégek voltak, és az egész este úgy volt tökéletes, ahogy volt.

szóval ezúton is nagyon köszönjük szaffyval mindenkinek az ötleteket, segítséget, brúnóéknak, hogy elcsalták moziba, gargnak a szobros könyv ötletét, a csajoknak és a fiúknak a lufifújást, a blogos társaságnak a szervezkedős levelekben való offolást, a külön erre a célra megcsinált titok-blogot, a nagyijának, öcsinek és a barátnőinek, hogy ott voltak velünk, és tényleg mindenkinek a mindent. :)

és igen, paranyanya vagyok, halálosan izgultam addig a pillanatig, amíg meg nem érkezett az ünnepelt, de hát muszáj mindig valamin idegeskedni, izgulni, aggódni, na. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr43704727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna 2008.10.09. 17:43:55

Te nem paranyanya vagy, hanem nagyon jó barát. Aki időnként parázik :)))
süti beállítások módosítása