kétszázhuszonnyolcadik

2008.10.16. 13:15

elanor álomfejtő néninek szóló poszt következik:

tegnap este azt álmodtam, hogy egy barátnőm (inkognitóban hagynám az ő kérésére :) hazajött egy nyaralásból anyukájával, és mondja nekem, hogy szült egy gyereket. de nem volt előtte kilenc hónapig terhes, szóval mindenkit elég váratlanul ért a dolog, őt magát is. :) én teljesen kétségbeestem, és az első kérdésem az volt, hogy most hogy fogunk bulizni járni? (fuj, mindig csak a szórakozás...) majd valamiért megkérdeztem, hogy hol alszik a gyerek? mondja, hogy kint, mert fél a sötétben (a csecsemő...)... bementem a szobájába, és kimentem a teraszra (azt nem mondta, hogy a "kint" az szó szerint jelenti a kintet, csak valamiért kimentem), és a teraszon ott volt egy kiscica. a kiscica volt a gyereke!!! mire én megnyugodtam, hogy nincs nagy baj, a kiscicára nem kell olyan sokat vigyázni. :)))

ennyi volt az álom, elanor mit gondolsz? a kiscica anyukáját is nagyon érdekelné a megfejtés. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr23716958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.16. 21:59:40

néni???
:D
nana!

azért más is hozzászólhatna...
hátha több szem, több mögöttes sort olvas ki.

lássuk csak.
az, h kiscica, az nem gebasz. nem jelent semmit. főleg a te álmodban nem, hiszen imádod a cicákat :)
mielőtt hülyeségeket írnék, kérdezgetnélek egy kicsit.
- a barátnőd kapcsolatban van? boldog?
- őszintének tűnt az álomban a meglepődése?
- mit éreztél pontosan, és miért akartad megnézni a "gyereket"?
- "kint" nem volt sötét?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.16. 22:07:36

még nem kaptam felhatalmazást a válaszokra, úgyhogy csak azokra válaszolok egyelőre, amik csak engem érintenek:

- a meglepődése abszolút őszintének tűnt az álomban
- hogy én mit éreztem? hát ez nehéz kérdés. totál le voltam döbbenve, és elképzelni se tudtam, hogy mi lesz ezek után? minden meg fog változni? kicsit ijesztő volt és most hogy belegondolok kicsit féltékenységet is éreztem asszem...
- nem emlékszem, hogy sötét volt-e, lehet.

viszont úgy emlékszem voltak nagyobb macskák is a teraszon (azokat nem a barátnőm szülte, hehehe), meg egy takaró, hogy ott tudjon aludni a cica.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.16. 22:17:11

ok, a lényeg már úgyis megvan :)
a féltékenység. az aggodalom. a változástól való félelem.
- kicsit eltávolodtatok, azt hiszem. és így éled meg, ha jól gondolom. + lehet, h az ő ideje már eljött, szóval lehet boldog, szülhet gyereket, ilyesmik, ami neked jelen pillanatban még távoli álom?
- másik tipp, h aggódsz érte, mert (szerinted) valami feladatot/felelősséget vállalt magára. de megoldja, tudod te is, h így lesz :)
- és a kettő össze is függhet.
az mindenesetre külön érdekes/vicces, h kint sem volt vakítóan világos a benti léthez képest :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.16. 22:28:05

hát ez most érdekes. az első pontnál nagyon ingattam a fejem, mert igazából az utóbbi időben ő az egyetlen ember, aki mindent tud rólam, és pár hónapja különösen szorosnak érzem a barátságunkat, legalábbis az én részemről. egyébként szerintem ugyanolyan távol állunk mindketten a gyerekvállalástól. :)

az aggódás már egy fokkal jobb megoldás lehet, de szerintem ezt még nekem is le kell tisztáznom magamban. na holnap majd megtárgyalom ezeket vele is, és kiegészítem ha ki kell. :)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.16. 22:40:15

ok, ha annyira szoros a barátságotok, akkor lehet valós félelem az, h neki egy idő után megváltozik az élete, nélküled megy nyaralni, már akkor se szól, ha gyereket vár(!) :), és nem fog veled többet bulizni járni. magyarul, félsz, h elveszíted az életed egyik legfontosabb szereplőjét. szóval tényleg valós félelem, mert sérülékeny vagy, hiszen még az előző csalódáson se vagy túl...
így már értem az álmod. :) mégis az első megoldás a jó, csak más átiratban. féltékenység, csak éppen őt magát félted. hogy elveszíted.

szerinted 2008.10.17. 08:11:20

Ez minden olvasatban érdekes!

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.10.17. 10:40:17

Elanor, én nem is tudom, hogy miért nem mentél hivatásos álomfejtőnek :) Szenzációs vagy. Én majd privát küldöm el az álmomat, hogy megfejtsük, jó? :))

kerikak 2008.10.17. 10:46:09

én már mondtam neki hogy sokat kereshetne vele :) de hiába..

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.17. 19:58:40

:)
köszi.
csak rá próbálok érezni dolgokra. egyetlen egy dolog érdekel a világon, és az az ember maga :)
MAnna, küldd bátran.
Már Brúnónak is segítettem (remélem) - legalábbis fejtettem. És a megoldásaimat szakemberrel is egyeztettem és kiderült, h jól gondolkodtam :)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.19. 18:57:00

nem mesélted el, h mi a sztori vége! hajrá! :)
süti beállítások módosítása