kétszáznegyvenkettedik

2008.11.15. 01:12

szóval az úgy volt, hogy csütörtökön elmentem életem első gólyabáljára. nem az én gólyabálom volt (hahaha), és nem tudtam, hogy ezekre a gólyabálokra kisestélyiben kell érkezni, így aztán nem is érkeztünk abban. kb. tíz percig elég hülyén éreztem magam, aztán már nem érdekelt. egyébként dórival megállapítottuk, hogy ezeknek a mai gólyáknak semmi ízlésük sincs, összvissz egy lányt láttunk szép ruhában, a többieken szörnyűségek voltak...

kiscsillag koncert alatt szokás szerint nyakon öntöttem magam egy pohár sörrel, utána dóri öntött lábon (véletlenül)... úgyhogy hazafele bosszúból ettem egy jó hagymás hamburgert, hátha valaki a hagyma- és sörszagú csajokra bukik. jelentem nem bukik rájuk senki (pedig pirosban voltam)! nem mintha ez annyira meglepett volna...

éjjel (az alatt a cirka négy óra alatt, amit alvással töltöttem) valószínűleg meg se mozdultam, ugyanis ugyanabban a pózban keltem fel, mint amiben elaludtam. így aztán elfeküdtem a nyakam, így aztán egész nap nem tudtam balra nézni. most már jobb egy kicsit. napközben hulla fáradtan dolgoztam, a kávé sem segített, viszont megállapítottam, hogy fáradtan átgondoltabban dolgozom, ergo kevesebbet hibázom, viszont rohadt lassú vagyok.

aztán ma fürdés közben észrevettem egy zöld foltot a jobb térdemen. most már barna, és kétszer akkora és fáj. és lövésem sincs hol szereztem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr14769763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.11.15. 07:34:55

kockacukor :))))))))

dex.ion 2008.11.15. 10:07:19

kell neked fürdeni

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.11.15. 11:36:09

Milyen lehet vajon egy nagy kád sörben fürödni, hagymaszappannal... :)

Volt egyszer egy csaj, aki fokhagymát evett, de én úgy rá akartam mozdulni, hogy ihaj. :)
Mondjuk ez még frissiben volt, néhány óra múlva már másképp gondoltam volna, biztos. :)

OpenWolf! 2008.11.16. 00:06:41

szerintem a fokhagymának szexi szaga van
vámpírként biztos mást mondanék
(és talán akkor is, ha csak a partner evett:DD)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.11.16. 13:26:34

:) ilyen foltokat én is mindig találok magamon. túl érzékeny a bőröm. minden nyomot hagy rajta. hát, még, ha valóban megszorongatnak! :)
süti beállítások módosítása