kétszáznegyvenhatodik

2008.12.04. 15:46

vettünk tegnap elanorral fejhallgatót a médiamárktban. két eladó segítségét is igénybevettem hozzá, végül elanor választotta ki a frankót. és még spórolt is nekem. :) a kis fülbedugóját le lehet cserélni, attól függően, hogy esses, emmes vagy elles a füled mérete. :D nekem a bal fülem esses, a jobb emmes. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr22804217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.12.04. 15:59:01

de most már vigyázz rájuk, nehogy megrágják a macskák :))

Elanor_42 2008.12.05. 08:29:06

:) rájöttem, h nekem is kell olyan fülhallgató, ami kizárja a külvilágot.
és csak a zene van...
olyan, amit én akarok, és nem frenkszinátra a karácsonyi vásárok hangszóróiból kiszűrődve, és nem hisztisgyereksírás, és nem anyázás, és nem mentőautósziréna.
hja.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.05. 14:09:09

igyekszem vigyázni rá, beletettem kis szütyőbe, így talán kicsit tovább él majd. :)

elanor, annyira sajnos nem szűri ki a zajokt, viszont azt hiszem ha nagyon fel van hangosítva akkor sem zavarod a többi embert, igaz, hogy te megsüketülsz, de akkor tuti ki van zárva a világ. :D

El042 · http://elanor.blog.hu 2008.12.05. 16:14:50

nem akarok megsüketülni :) akkor már inkább a zaj. csak eléggé el lehet benne fáradni.
süti beállítások módosítása