kétszázötvenegyedik

2008.12.11. 13:05

leettem az "n" betűt... hétfőn a moziban magamat, kedden is, kiwivel. most csak az "n" betűt. a szerda a szerencsenapom mostantól. nem öntöttem magam nyakon semmivel, (dóri, feltűnt, hogy a kezemben maradt a sör a koncerten???) nem estem hasra semmiben, nem ejtettem el vagy törtem össze semmit. nemzeti ünneppé nyilvánítom önkényesen december tizedikét. ünnepeljen mindenki utólag. hurrá. :)

egyébként meg a tegnap este emlékére "a tévét hagyom a hónom alatt, hogy lemérje a lázát  világnak"... 

 

 

Szerző: _hebron_

2 komment

Címkék: mjúzik

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr14817092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.12.11. 19:01:50

Az egyik legjobb koncert volt tegnap, amin voltam :) És ez most nem is volt kockacukor :))))

szerinted 2008.12.11. 20:07:00

Gratulálok, bár én - egyéb okokból - nem különösebben lelkesedem a december 10-ért, de a kedvedért éljen az új nemzeti ünnep :)))
süti beállítások módosítása