kétszázhetvenedik

2008.12.28. 13:55

 

elfelejtettem beszámolni a kariról. bár most hogy így belegondolok, nincs is miről beszámolni. mármint nem úgy értem, hogy idén elmaradt a karácsony, nem vitte el a grincs, vagy ki szokta, csak nem történt semmi meglepő. ja de, anyu idén csak kicsit ferde fát vett, nem nagyon ferdét. :)

a fa feldíszítése évek óta az én reszortom. nem is hagyom, hogy belenyúljanak, fogalmam sincs miért olyan fontos ez nekem. idén a karifa is kapott ajándékot, vettem neki új díszeket. és idén tényleg gyönyörű lett, befordítottuk a sarokba azt a részt, amerre dőlt egy picit, így nem látszik, hogy ferde. :)

ápdét: itt volt anya barátnője vidékről. pont elkerültük egymást, mondja anya, hogy azért küldött nekem ajándékot. tudjátok mit kaptam tőle? még mindig nem térek magamhoz: egy rózsaszín csipketangát! :DDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr25845139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2008.12.29. 11:17:43

volt esetleg egy személyes hangvételű, kacsintós smileykkal teli üdvözlőkártya is hozzá?

dex.ion 2008.12.29. 11:18:34

ja és persze a következő posztban várjuk a fotót a szerzeményről, az sem baj ha rajtad van miközben készül a kép.

szerinted 2008.12.29. 13:28:57

Hehehehehehe :))))
kockacukor

nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.12.29. 17:24:58

:DD ez a tanga nagyon komoly :)

mellesleg a mi fánk is ferdére sikerült, de nem annyira kicsit :)

kisvi 2009.01.04. 11:24:14

:)))
jelzésértékű :)))
süti beállítások módosítása