kétszázhetvenegyedik

2008.12.29. 15:29

 

voltam korizni, idén először. vagy legalábbis a "szezonban". és csak egyszer estem el, bár azt mintaszerűen, fenékre, még mindig fáj. az első húsz percben úgy éreztem minden elfelejtettem, amit az utóbbi két évben tanultam, viszont cirka másfél óra feltornáztam magam a tavalyi szintre, úgyhogy büszke vagyok magamra. :) ja, és a karácsonyi korim is fel lett avatva, és nem töri a lábam és szuper! :)

és most azt hiszem alszom kicsit, mert este nem sokat sikerült... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr37847017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyanyanya 2008.12.29. 21:55:57

Na majd holnap ellolunk ize veletlenul elesel parszor:DD
süti beállítások módosítása