kétszáznyolcvankilencedik

2009.01.19. 10:29

szolgálati kérdés: ti is dőlt betűsen látjátok az utolsó kivételével az összes posztomat, a címet is beleértve???

pontosítom a kérdést: az idézetek dőlt betűsek, ez oké (pl. 286. 288.). de se a többinek, se a címeknek nem kéne annak lennie, elvileg nem csináltam semmit, és így nem tetszik, hogy a francba lett ez ilyen és hogy tudom visszacsinálni?! :( én (úgy értem, én hebron, nem pedig én, bloggazda) nem tudom megváltoztatni a cím és a bejegyzés betűtípusát. meg lehet, de ahhoz nagyon bele kell nyúlni a sablon beállításaiba, és az nekem már nem megy, szóval tuti nem én csináltam, vagy nem direkt...

brühühü.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr28886854

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://www.Axiamedica.it 2019.04.05. 14:35:46

BEMUTATKOZÁS - ELÉRHETŐSÉG - "A Világ, és ami mögötte van!"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2009.01.19. 10:55:45

@_hebron_: gondolom másoltad. mind kijelölése, aztán formázás eltávolítása. de ha nem másoltad, akkor is próbáld meg ezt a kombót.

dex.ion 2009.01.19. 10:59:42

ja várjál, most h másodszorra olvastam el, fel is fogtam a kérdést. én az utolsót is dőltbetűsen látom, tehát az kavarhatott be. sztem töröld, nézzük változik-e vmi.

dex.ion 2009.01.19. 11:33:05

na jó, ha utolsónak EZ SZÁMÍT, ahova most írok, tehát a 289., akkor az itt sem dőlt. de a többi igen.

dex.ion 2009.01.19. 12:04:25

érdekes, most a 288. sem dőlt, pedig eddig az volt.
úgy tűnik, ez olyan mint a nátha, úgy múlik el ahogy jött.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.19. 13:03:58

vagy ahogy hebronka piszkálgatja a posztokat. :) de megoldódott a probléma kis (sok) segítséggel, köszi a bloghunak.

kerikak 2009.01.19. 16:03:35

ne sírjál jól néz ki dőlt betűsen meg nem dőlve is :)

amúgy hopika azt mondta a design-ra hogy biztos emos lettél, hangsúlyozom nem én mondtam hanem hopi :DDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.01.19. 19:26:18

Hogy más is okuljon, velem is előfordult ez már, nálam az volt a baj, hogy a <!--more-->-ral félbevágtam egy formázást. A megoldás: le kell előtte zárni, aztán utána újranyitni.
Nálad is ez volt, hebron?
süti beállítások módosítása