kétszázkilencvenhetedik

2009.02.05. 00:06

el is felejtettem elmesélni, hogy pár napja a kezemben maradt a szekrényajtó. a felső zsanér pont akkor gondolta megadni magát, amikor ÉN nyitom ki... jellemző... az alsó bezzeg nem gondolta, így valahogy elkommandóztam egy csavarhúzóért, közben tartva az ajtót, hogy ne szakadjon ki az alsó is (még szerencse, hogy a szerszámosládát a konyhában tartjuk).

szaffy, lassan tényleg csináljuk meg azt a bénaság-blogot! :D

akartam venni fejhallgatót (igen, újabb próba), de nem tudtam, hogy nekem most 2.5mm-es végű, vagy 3.5mm-es végű kell? úgyhogy úgy döntöttünk, hogy holnap visszamegyünk a lejátszóval. vagy van ennek valami szabványmérete? mihez kell a kisebb végű és mihez a nagyobb? viszont tokot azt már vettem a fejhallgatónak! yoda-biztosat! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr62923595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2009.02.05. 07:53:49

Yoda biztosat?????

Hát te nem tudod, hogy az erő vele van. Hiába is próbálkozol!
kockacukor :)

mitro 2009.02.05. 08:21:46

@szerinted: Gondolom a tokot a Sötét oldal készítette:D

hajdú 2009.02.05. 08:23:42

Szerintem biztos, hogy 3,5-ös kell neked. Az a normál méretű jackdugó. Hacsak nem valami extrapici lejátszód van. A 2,5-ös a mini, mobiltelefonoknál, PDA-nál szokták használni.

dex.ion 2009.02.05. 10:25:33

háromésfeles dzsek a szabvány, a kétésfeles...ááhh, hajdú már elmondta:) sztereót vegyél (két csík van rajta)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.02.05. 12:07:40

oké, a végeket már mitroval megértekeztük, köszi.

hol van két csík???
süti beállítások módosítása